تاریخ انتشار :پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق بررسی ها، سیل در آستارا تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت برجای گذاشته است.
بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت سیل در آستارا
به گزارش مردم فردا،نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق بررسی ها، سیل در آستارا تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت برجای گذاشته است.
غلامرضا مرحبا، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: ارزیابی اولیه و صورت‌برداری‌های بنیاد مسکن از آسیب‌های وارد شده به واحد‌های تجاری و مسکونی آستارا نشان می‌دهد، سیل در این شهرستان بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت برجای گذاشته است.

وی با اشاره به نشست دیروز ستاد بحران و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان در آستارا افزود: صورتجلسه برآورد اولیه خسارت‌های سیل در آستارا برای اقدامات بعدی، به استانداری گیلان ارسال شده است.

غلامرضا مرحبا از تلاش گروه‌های اعزامی جهادی، آتش‌نشانی و شهرداری برای پاکسازی و رفع گل و لای منازل خبر داد و گفت: مهم‌ترین مشکل در آستارا، قطع آب در برخی از مناطق و مشکلات مرکز تصفیه‌خانه بهارستان است.

نماینده مردم آستارا درباره پُل مواصلاتی سیبلی گفت: پُل سیبلی پایه‌های سنگی و قدمتی ۷۰ ساله داشت.

بارش باران در سحرگاه یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ در نقاط مختلف گیلان، موجب سیلابی‌شدن و طغیان رودخانه‌های استان شد که بارش‌ها در آستارا رکود بی سابقه‌ای را ثبت کرد.
https://mardomefarda.ir/vdceff8w.jh87oi9bbj.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما