تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۲
جالب است ۰
صبح امروز شهروندان گرگان در نقاط مختلف شهر از شنیده شدن صدای شدید انفجار خبر می‌دهند که در ابتدا عنوان شد یک پهپاد توسط موشک‌های پدافند منهدم شده است و در همین راستا فرمانده نیروی انتظامی گرگان گفت: در ۸ نقطهٔ شهر سقوط جسم ناشناس گزارش شده است.
آخرین خبرها از صدای انفجارها در گرگان؛ ساقط شدن پهپاد تکذیب شد
به گزارش مردم فردا،این در حالی است که یک منبع آگاه اعلام کرد حادثهٔ گرگان در فرایند آزمایش موشک وزارت دفاع رخ داده و اخبار منتشر‌شده دربارهٔ ساقط‌شدن پهپاد صحت ندارد.
 آزمایش موشکی وزارت دفاع علت حادثهٔ گرگان بود
یک منبع آگاه گفته: حادثهٔ گرگان در فرایند آزمایش موشک وزارت دفاع رخ داده و اخبار منتشر‌شده دربارهٔ ساقط‌شدن پهپاد صحت ندارد.
در فرایند آزمایش این موشک سرجنگی منحرف می‌شود و به محلی غیر از مکان معین‌شده برخورد می‌کند. سر جنگی این موشک قابلیت چند‌تکه‌شدن برای اصابت به اهداف مختلف را دارد که همین امر منجر به برداشت اشتباه و تلقی ۸ انفجار را ایجاد کرده است. خوشبختانه این حادثه تلفاتی نداشته است.
در حالی که فرمانده انتظامی گرگان عنوان کرده است که در 8 نقطه از شهر سقوط جسم ناشناس گزارش شده است معاون سیاسی استاندار گرگان ساقط شدن ۸فروند پهپاد را تکذیب کرد و گفت این تکه ها مربوط به یک پهپاد می باشد.
سید علی مهاجر  معاون سیاسی استاندار گرگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پهپاد حوالی ساعت ۹صبح ساقط شده و تکه های آن در مناطقی از شهر گرگان سقوط کرد و در اثر سقوط این پهپاد در مناطق مسکونی دو شهروند مجروح شدند. همچنین وی شایعه ساقط شدن ۸فروند شی را تکذیب کرد و گفت این تکه‌ها مربوط به یک شی است.

برخی منابع از احتمال انهدام یک پهپاد کوچک خبر می‌دهند. برخی از مردم و شاهدان حادثه گفته‌اند که قطعات ناشناخته‌ای در چند نقطه شهر در نزدیکی یکدیگر سقوط کرده است.
خبرنگار برنا گزارش داد که صبح امروز صدای غرش و شلیک پدافند هوایی و انفجار در شهر گرگان شنیده شده است.

تصاویر محل حادثه نشان می‌دهد احتمالاً یک پهپاد دست‌ساز توسط موشک‌های پدافند منهدم شده است.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: در ۸ نقطهٔ گرگان سقوط جسم ناشناس گزارش شده است.

 

 
https://mardomefarda.ir/vdccsmqi.2bqx18laa2.html
منبع : آخرین خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین