تاریخ انتشار :شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۵
جالب است ۰
رئیس جمهور چین در نشست بین المللی «تجارت خدمات چین ۲۰۲۳» گفت آماده همکاری با کشور‌ها برای احیای اقتصاد جهان هستیم.
چین: آماده همکاری با کشور‌ها برای احیای اقتصاد جهان هستیم
به گزارش مردم فردا،«شی جین پینگ» در پیام ویدیویی در نمایشگاه بین المللی تجارت خدمات چین ۲۰۲۳، گفت: نمایشگاه امسال مصادف با چهل وپنجمین سالگرد اجرای سیاست‌های اصلاح شده و سیاست در‌های باز چین است.

به گزارش تارنمای رادیو بین المللی چین، شی تاکید کرد: پکن با پیشبرد سیاست در‌های باز در سطح بالا، پیشبرد مدرن سازی به سبک چینی از طریق توسعه با کیفیت، فرصت‌های جدید برای همکاری با دیگر کشور‌ها فراهم می‌کند.

رئیس جمهوری چین خاطرنشان کرد که چین مایل است همراه با دیگر کشورها، توسعه فراگیر را از طریق خدمات باز، ارتباط پیوند‌ها را از طریق همکاری خدماتی، ایجاد نیروی محرکه جدید را از طریق نوآوری خدماتی، آینده زیبا را از طریق اشتراک گذاری خدمات تحقق بخشند و دست در دست یکدیگر اقتصاد جهان را به مدار احیای مداوم باز گردانند.

شی تاکید کرد: پکن مایل به اشتراک گذشتن تجربیات خود است و چین با تمرکز بر گسترش تقاضای داخلی و تسریع در ساخت یک بازار داخلی قوی، به طور فعال واردات خدمات با کیفیت بالا را گسترش خواهد داد و صادرات خدمات دانش بنیان را مورد تشویق قرار خواهد داد تا نیروی محرکه جدید برای جهان از طریق فرصت‌های بازار بزرگ چین و خدمات چینی بیشتر با تکیه بر توسعه بالای چین برای جهان فراهم آید و به این ترتیب، حس دسترسی مردم جهان افزایش یابد.

وی افزود: اقتصاد جهان در صورتی که باز باشد احیا می‌شود و برعکس اگر اقتصادی بسته داشته باشیم به رکود می‌رسیم. بیایید با هم از تجارت آزاد و سیستم تجارت چندجانبه که به سختی به دست آمده است، محافظت کنیم و فرصت تاریخی ناشی از توسعه تجارت خدمات جهانی را به اشتراک بگذاریم و با هم برای ایجاد آینده‌ای بهتر و مرفه‌تر برای جهان همکاری کنیم.
https://mardomefarda.ir/vdcjyie8.uqeytzsffu.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین