تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰
جالب است ۰
اریک گارسیا دوست دارد در بارسا بماند ولی از سوی دیگر پیشنهاد خوبی نیز از آرسنال دریافت کرده است.
احتمال جدایی مدافع بارسلونا جدی‌تر شد
به گزارش مردم فردا،در روزهای پایانی نقل و انتقالات، بارسلونا هم بازیکن جدید جذب خواهد کرد و هم ممکن است تلفات بدهد. بازیکنانی که علی رغم میل ژاوی به وضوح گفته بودند نمی‌خواهند جدا شوند، با توجه به تماس‌های مکرر باشگاه‌های دیگر و دقایقی که در سه بازی نخست فصل در میدان بودند، حالا نسبت به آینده خود دچار تردید شده‌اند. یک مورد واضح مارکوس آلونسو است. اریک گارسیا نیز مورد بعدی است و می‌داند که آرسنال او را می‌خواهد ولی فعلا برابر جدایی مقاومت کرده است.
بارسلونا در طول تابستان پیشنهاداتی برای مدافع سابق سیتی دریافت کرده، اما در چند ساعت اخیر این پیشنهادات جدی‌تر شده‌اند. ژاوی مدافع میانی 22 ساله را به عنوان بازیکن ذخیره می‌بیند و اریک گارسیا که تا ژوئن 2026 قرارداد دارد، امیدوار است بتواند نظر ژاوی را تغییر دهد ولی خوب می‌داند که کار ساده‌ای نخواهد بود. به همین دلیل او حواسش به تحولات بازار است و پیشنهادات خود به ویژه از آرسنال را بررسی می‌‍کند.
ژاوی دو روز پیش درباره عملکرد اریک مقابل ویارئال گفت: «من به اریک اعتماد دارم، اما در آن پست رقابت شدیدی وجود دارد. او در خط دفاعی یک مهره تضمینی است.»

آرائوخو، کنده، کریستنسن و اینیگو مارتینز دیگر مدافعان میانی تیم کاتالان هستند. علاوه بر این، فرانکی دی‌یونگ نیز می‌تواند در این پست بازی کند.
بازیکن سابق منچسترسیتی فصل جاری 56 دقیقه در میدان حضور داشت: 11 دقیقه مقابل کادیز و 45 دقیقه دوم برابر ویارئال.
https://mardomefarda.ir/vdcf0jd0.w6dxcagiiw.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما