تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۰
جالب است ۰
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور تاکید کرد: پروژه میانکاله سوی سازمان حفاظت محیط زیست مجوز ندارد.
سلاجقه: پتروشیمی میانکاله مجوز استقرار ندارد
به گزارش مردم فردا،علی سلاجقه امروز در یک برنامه تلویزیونی درباره تلاش‌هایی برای از سرگیری پتروشیمی میانکاله  اظهار کرد: معمولا در هر نقطه از دنیا  ضوابطی برای استقرار هر صنعت و تاسیسات  وجود دارد.

هر پروژه‌ای که بخواهد بارگذاری شود درخواست استقرار آن در مجموعه تخصصی تحت عنوان سازمان حفاظت محیط زیست کشور به عنوان متولی مدیریت سرزمین کشور داده می‌شود و این درخواست در تیم‌های کارشناسی بر اساس قوانین موجود و آیین‌نامه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. پس از بررسی این طرح‌ها یا پذیرفته و یا رد می‌شوند و یا حتی اتخاذ تمهیداتی برای استقرار آن توصیه می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان حفاظت محیط زیست درخواست پروژه میانکاله را بررسی کرده است و این صنعت هیچگونه مجوز استقرار ندارد و برخی مواقع درباره این رویکرد جبهه‌گیری می‌شود این در حالیست که سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان تخصصی و بی طرف است که به نمایندگی از ملت ایران مدیریت سرزمین را بر عهده دارد و بر اساس قوانین و آیین‌نامه‌ها مسائل را بررسی می‌کند و در خصوص پتروشیمی میانکاله هم همینطور است.
مجموعه‌ای تحت عنوان پارک امیرآباد برای تولید پروپیلن درخواست صدور مجوز زیست‌محیطی داد و موضوع بررسی شد. این مجموعه از دید سازمان حفاظت محیط زیست هیچ مجوز زیست‌محیطی ندارد و هیچ مسائل شخصی و ... در این میان مطرح نیست. ما خادم مردم و مراقب طبیعت و اموال مردم هستیم.
https://mardomefarda.ir/vdch6kni.23nvkdftt2.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما