تاریخ انتشار :يکشنبه ۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
امروز ویارئال از ساعت 19 به وقت تهران در ورزشگاه لاسرامیکا به دنبال یک پیروزی با ارزش مقابل بارسلونا خواهد بود. نتیجه ای که از رسیدن به آن فصول متوالی ناکام مانده است. دقیقتر بگوییم، 16 سال از آخرین پیروزی زردها در خانه مقابل تیم کاتالان می گذرد.
امشب طلسم 16 ساله بارسلونا می‌شکند
به گزارش مردم فردا،حقیقت این است که زمان زیادی از پیروزی ویارئال برابر بارسا در جایی که آن زمان استادیوم مادریگال نامیده می‌شد، گذشته است. برای این باید مهم به سال 2007 برگردیم، زمانی که با مانوئل پیگرینی شیلیایی روی نیمکت، زردها، کاتالان ها را 3-1 شکست دادند.

20 اکتبر 2007 بود و ویارئال با این ترکیب برابر بارسای فرانک رایکارد قرار گرفت: ویرا، کاپدویلا، ونتا، فوئنتس، سیگان، سنا، برونو، کازورلا، کانی، پیرس و فرانکو. ابتدا کازورلا در دقیقه سوم بازی گل زیبایی زد و در ادامه نیز مارکوس سنا دبل کرد.

از آن زمان و با وجود اینکه هشت مربی مختلف روی نیمکت ویارئال نشسته، آنها نتوانسته اند بارسلونا را در ورزشگاه خود شکست دهند. یک دوره فاجعه بار که ویارئال اخیراً نیز از آن رنج برده است. بارسا در هر 4 بازی اخیر خود در زمین ویارئال برنده شده از جمله بازی فصل قبل که هرچند متعادل بود ولی به لطف گل پدری توانست پیروزی را از آن خود کند. این طلسم امشب می شکند؟ ویارئالی ها که خوشبین هستند.
https://mardomefarda.ir/vdcjyxe8.uqeyxzsffu.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما