تاریخ انتشار :شنبه ۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۰
جالب است ۰
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان غایب در صورت تعیین تکلیف وضعیت خدمتی تا قبل از تاریخ یکم مهرماه ۱۴۰۲ که درنهایت منجر به اعزام به خدمت درماه‌های آینده شود از بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره‌مند می‌شوند.
آخرین مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب اعلام شد
به گزارش مردم فردا،سردار تقی‌مهری درخصوص آخرین مهلت بخشش اضافه خدمت مشمولان غایب اظهارکرد: کلیه مشمولان غایبی که تاکنون نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود اقدام نکرده‌اند و یا مشمولان دارای برگ آماده به خدمت که به هر دلیل در اعزام‌های قبل از تاریخ یکم مهرماه امسال حضور نیافته‌اند در صورت تعیین وضعیت خدمت تا قبل از تاریخ یکم مهرماه که درن هایت منجر به اعزام به خدمت درماه های آینده شود از بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره‌مند می‌شوند.

وی گفت: ملاک بخشش فرماندهی معظم کل قوا معرفی و ثبت درخواست مشمولان تا قبل از تاریخ ذکرشده می‌باشد و چگونگی غیبت(غیبت اولیه وعدم حضوردر یگان) و یا تاریخ اعزام به خدمت تعیین شده بر استفاده مشمولان غایب از بخشش اضافه خدمت تاثیری ندارد. البته تبعات دیگر ناشی از غیبت مانند ممنوعیت خروج از کشور، ممنوعیت ادامه تحصیل و مواردی این دست کماکان پابرجا می‌باشد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی http://www.vazifeh.police.ir از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.
https://mardomefarda.ir/vdciu5ar.t1aup2bcct.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما