تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰
جالب است ۰
10 سال از آغاز زمامداری کیم جونگ اون در کره شمالی می‌گذرد.
نشست مهم کره شمالی همزمان با دهمین سالگرد زمامداری "کیم جونگ اون"
به گزارش مردم فردا به نقل از آسوشیتدپرس، کره شمالی یک نشست سیاسی مهم را برای بررسی پروژه های گذشته و بحث درباره سیاست های جدید در بحبوحه همه گیری کووید-19 و بن بست دیپلماتیک با ایالات متحده آغاز کرد.

خبرگزاری رسمی کره شمالی روز سه شنبه گفت کیم جونگ اون، رهبر این کشور، ریاست جلسه عمومی کمیته مرکزی حزب حاکم کارگر را بر عهده داشت. این گزارش اظهارات رهبر کره شمالی را منعکس نکرده است.

بنا بر اعلام این خبرگزاری، این جلسه موارد نامشخص دستور کار را تصویب کرد و به بحث در مورد آنها پرداخت.

در این گزارش آمده است این نشست، سیاست های اصلی را در سال جاری بررسی می کند و درباره «سیاست‌های استراتژیک و تاکتیکی و وظایف عملی برای هدایت پویای مبارزات حزب و مردم ما به منظور پیشبرد دوره جدیدی از توسعه ساختار سوسیالیستی به مرحله بعدی پیروزی تصمیم گیری خواهد کرد.»

نشست عمومی یکی از بالاترین سطوح تصمیم گیری در کره شمالی است. رهبر کره شمالی پیشتر از نشست‌های عمومی برای اعلام مواضع خود در مورد روابط با ایالات متحده و کره جنوبی یا برنامه هسته ای کشورش استفاده کرده است.

معلوم نیست نشست این هفته چقدر ممکن است به درازا بکشد. در سال 2019، یک جلسه عمومی به مدت چهار روز برگزار شد.

این نشست در حالی برگزار می شود که رهبر کره شمالی دهمین سال زمامداری خود را پشت سر می گذارد. کیم جونگ اون از زمان مرگ پدرش کیم جونگ ایل در دسامبر 2011، قدرت را در کره شمالی در دست داشته است.
https://mardomefarda.ir/vdch.knit23nvvftd2.html
منبع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین