تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۵۹
جالب است ۰
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی از سران این رژیم خواست با توجه به شکست‌های نتانیاهو عدم کفایت او را تایید و اعلام کنند.
لیبرمن خواستار اعلام عدم کفایت «نتانیاهو» شد
به گزارش مردم فردا،«اویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه اعلام کرد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم دارای رکورد شکست متوالی است و «اسرائیل» را به سوی ویرانی می‌برد.

براساس گزارش خبرگزاری شهاب، او در ادامه اعلام کرد که نتانیاهو دارای کابینه رکوردها است. رکورد در آمار کشته ها (شهرک نشینان صهیونیست کشته شده عملیات مبارزان فلسطینی در پاسخ به جنایات صهونیستها، رکورد در آمار افرادی که در حوادث خشونت بار کشته شده اند، رکورد در تخریب ارزش شیکل، رکورد در تضعیف فناوری‌های پیشرفته و همچنین رکورد در صدور مصوبات به نفع افراطیون.

لیبرمن افزود: کسی وجود ندارد که اعلام خطر کند؟ و این حقیقت را بگوید که نتانیاهو، کفایت و صلاحیت لازم را برای اداره این منصب ندارد و کنترل خود بر کابینه، اقتصاد و اوضاع داخلی و حتی مسائل امنیتی از دست داده و ما را به سمت نابودی می برد؟

سران ائتلاف احزاب مخالف در رژیم صهیونیستی لایحه اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضایی و تلاش این چهره برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

معترضان می‌گویند لایحه اصلاحات قضایی ضربه سختی به دموکراسی مورد ادعای صهیونیستها وارد می‌کند، زیرا تأثیر دیوان عالی (بالاترین نهاد قضایی رژیم صهیونیستی) را بر روند تصویب قوانین پایه محدود می‌کند و به اعضای کنست اجازه می‌دهد مصوبات آن را به تعویق بیندازد.
https://mardomefarda.ir/vdciupar.t1au52bcct.html
منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین