تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
جالب است ۰
در اوایل ماه جاری، کمپانی ویوو تراشه V3 ISP خود را معرفی کرد که با طیف وسیعی از ویژگی‌های نوآورانه در بخش دوربین تکمیل شده بود.
مشخصات ویوو +X100 Pro فاش شد: لنز اصلی با دیافراگم متغیر و دوربین زوم 200 مگاپیکسلی
به گزارش مردم فردا، این نوآوری‌ها قرار است در گوشی‌های هوشمند سری Vivo X100 استفاده شوند. انتظار می‌رود این خانواده شامل سه مدل باشد که رده‌بالاترین آن، ویوو +X100 Pro خواهد بود و مشخصات آن به‌تازگی فاش شده است.

مشخصات ویوو +X100 Pro
بر اساس این گزارش، +Vivo X100 Pro دارای چیپست پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 آینده کوالکام خواهد بود که با رم LPDDR5X و فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراه شده است.

انتظار می‌رود نمایشگر این گوشی پنل 6.78 اینچی با رفرش‌ریت متغیر 120 هرتز را ارائه دهد. قابل‌ذکر است که این مدل همچنین دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب و همچنین پشتیبانی از اثرانگشت اولتراسونیک در زیر نمایشگر است.

ویژگی برجسته +Vivo X100 Pro در سیستم دوربین پیشرفته آن قرار دارد. این دستگاه از یک سنسور اصلی 1 اینچی سونی IMX989، یک سنسور تله‌فوتو پرتره 50 مگاپیکسلی سونی IMX758، یک سنسور زوم پریسکوپی 200 مگاپیکسلی سامسونگ HPV و درنهایت سنسور فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی سونی IMX598 بهره می‌برد. نکته قابل‌توجه سیستم دوربین اما، استفاده از فناوری دریچه دیافراگم متغیر برای لنز اصلی دوربین این گوشی است.

استفاده از لنز با دیافراگم متغیر مفهوم جدیدی در قلمرو گوشی‌های هوشمند نیست. پیش از این نیز Xiaomi 13 Ultra و Huawei Mate 50 را داشته‌ایم که به‌ترتیب از دیافراگم متغیر 2 مرحله‌ای و 10 مرحله‌ای استفاده می‌کنند. رویکرد خاصی که ویوو اتخاذ خواهد کرد، هنوز به‌طور دقیق مشخص نشده است.

فراتر از مشخصات چشمگیر ذکرشده در بالا، سری Vivo X100 با رابط کاربری OriginOS 4.0 به‌صورت ازپیش نصب‌شده معرفی خواهد شد. انتشار نسخه رسمی OriginOS 4.0 برای ماه اکتبر برنامه‌ریزی شده است.

درحال‌حاضر، نسخه جدید OriginOS در هر دو سیستم‌عامل اندروید 13 و اندروید 14 تحت آزمایش‌های داخلی قرار گرفته است. ویژگی‌های قابل‌توجه این نسخه شامل یک مدل بزرگ هوش مصنوعی، پیشرفت مولتی‌تسکینگ و همچنین ادغام قابلیت‌های HyperTerminal و HyperProcess است.
https://mardomefarda.ir/vdcdjs0x.yt0zf6a22y.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما