تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۴
جالب است ۰
چندین تن از حامیان ارشد مالی حزب جمهوری‌خواه که از انتخاب‌ها و نامزدهای کنونی خود وحشت دارند، بودجه سال ۲۰۲۴ را به امید یافتن جایگزینی برای دونالد ترامپ در دقیقه آخر، نگه می‌دارند.
حامیان مالی حزب جمهوری‌خواه به‌دنبال جایگزینی برای ترامپ
به گزارش مردم فردا، منابعی ارشد به پایگاه خبری آکسیوس گفتند، «گلن یانکین» فرماندار ایالت ویرجینیا و «برایان کمپ» فرماندار ایالت جورجیا پیشنهادات مخفیانه‌ای از سوی جمهوری‌خواهان دریافت کرده و همچنین شرکت در انتخابات را رد نکرده‌اند.
این جست‌وجوی «احتمالا بیهوده» جهت یافتن هر کسی بجز دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، ادعا و دیدگاه ران دی‌سانتیس، فرماندار فلوریدا محسوب می‌شود؛ کسی که رقیب اصلی ترامپ بود اما اکنون برای جذب مردم در اولین مناظره جمهوری‌خواهان روز چهارشنبه تلاش و تقلا خواهد کرد.
«رونالد لادر» یکی از حامیان میلیاردر حزب جمهوری‌خواه است که حمایت از یانکین را در صورت شرکت او در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ بررسی می‌کند. این موضوع را منبعی که با «لادر» حرف زده، به آکسیوس گفته است اما سخنگوی این حامی مالی از اظهار نظر در این خصوص خودداری کرد.
یک میلیاردر دیگری به اسم «توماس پیترفای» که در فصل بهار در کارزار دی‌سانتیس بود، از آن موقع ۲ میلیون دلار به پروژه مربوط به «یانکین» در ویرجینیا اختصاص داده است.
منبع دیگری اظهار کرد: حتی جان بولتون که مشاور امنیت ملی آمریکا در دوران ترامپ بود، به منتقد شدید این رئیس‌جمهوری سابق تبدیل شده و «کمپ» را تشویق کرده تا وارد رقابت انتخابات ریاست‌جمهوری شود.
البته برخی از حامیان مالی جمهوری‌خواه که از پافشاری ترامپ خسته شده‌اند به آکسیوس گفتند: «برای انتخاب نامزد دیگری جهت ورود به رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار دیر است».
https://mardomefarda.ir/vdcdns0x.yt0zz6a22y.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین