تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۰
جالب است ۰
رندرهایی از جدیدترین پتنت تأیید شده‌ی سامسونگ، گوشی تاشدنی بروشور مانندی را نشان می‌دهند که نمایشگرهای آن از روی دو لولا یکی به سمت داخل و دیگری به سمت بیرون تا می‌شوند.
پتنت جدید طراحی بروشوری گوشی‌های تاشدنی سامسونگ را ببینید
به گزارش مردم فردا،جدیدترین پتنت گوشی سامسونگ که تقریبا پس از ۷ ماه سرانجام مهر تأیید سازمان جهانی مالکیت فکری را دریافت کرده است، بی‌شک یکی از عجیب‌ترین و جالب‌ترین طراحی‌های گوشی‌های تاشدنی را دارا است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد.

وب‌سایت تکنولوژی LetsGoDigital با استفاده از طرح‌های مفهومی سامسونگ، رندرهای سه‌بعدی جذاب و نزدیک به واقعیتی تولید کرده که به خوبی محصول نهایی را به تصویر می‌کشند. همان‌طور که در این تصاویر مشخص است، دو گوشه‌ی سمت راست و چپ نمایشگر این گوشی تاشدنی شبیه بروشور و به اصطلاح به شکل حرف Z یکی به سمت داخل و دیگری به سمت بیرون روی هم تا می‌شوند تا نمای یک گوشی معمولی هرچند به مراتب ضخیم‌تر را تداعی کنند. در این حالت کاملا تاشده، نیاز به داشتن نمایشگر بیرونی که در گوشی‌های تاشدنی قبلی سامسونگ نظیر سری گلکسی فولد به کار رفته بود، از بین می‌رود.



در حالت کاملا باز، نمایشگر بزرگ، تخت و یکپارچه عملا از این گوشی یک تبلت با ابعاد بزرگ می‌سازد که حتی خروجی HDMI و نمایشگری در پشت دارد و از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند.

البته نمایشگر پشتی در این رندرها به تصویر کشیده نشده است، چرا که سامسونگ هنوز جزییاتی درباره‌ی آن منتشر نکرده است. با این حال، این نمایشگر چه بزرگ چه مانند گلکسی زد فلیپ ۳ بسیار کوچک باشد، به کمک آن می‌توانید به‌راحتی با دوربین رزولوشن بالای اصلی گوشی، عکس‌های سلفی بسیار باکیفیتی بگیرید.



به گفته‌ی سامسونگ، این گوشی تاشدنی از دوربین سلفی ۴ مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت بهره می‌برد که به خوبی زیر نمایشگر جلویی پنهان شده‌اند و در اطراف آن هیچ حاشیه‌ یا بریدگی موسوم به ناچ به چشم نمی‌خورد. هرچه باشد، جذابیت اصلی گوشی‌های تاشدنی ارائه‌ی حداکثری صفحه‌نمایش است و این موضوع به خوبی در پتنت جدید سامسونگ نمایان است.

مقاله‌ی مرتبط:گلکسی زد فولد 3 سامسونگ با پشتیبانی از قلم S Pen و دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش معرفی شد
اما این گوشی جذاب بروشوری یک مشکل جالب نیز دارد که سامسونگ در پتنت خود به آن اشاره کرده است. به گفته‌ی سامسونگ، گوشی هوشمندی که چند بار روی هم تا می‌شود با مشکل آنتن‌دهی رو‌به‌رو خواهد شد. کره‌ای‌ها برای حل این مشکل به این فکر کرده‌اند که از ترکیب چند یا حداقل دو آنتن در طراحی گوشی استفاده کنند که یکی از آن‌ها در نمایشگر سمت چپ و دیگری در نمایشگر سمت راست قرار می‌گیرد.



اگرچه تأیید پتنت و طراحی رندرها ضمانتی برای تولید نهایی این گوشی بروشورمانند سامسونگ نیست، می‌توان از نوآوری به‌کار رفته در این طراحی لذت برد و خاطرجمع بود که سامسونگ همچنان جایگاه خود را در خط مقدم نوآوری و تحقیق و توسعه‌ی تکنولوژی گوشی‌های هوشمند حفظ خواهد کرد.

نظر شما درباره‌ی طراحی عجیب پتنت گوشی تاشدنی سامسونگ چیست؟
https://mardomefarda.ir/vdcb.5b5urhbg0iupr.html
منبع : زومیت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما