تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۰
جالب است ۰
دانیال سهرابی با غلبه بر سجاد ایمن‌طلب در رقابت انتخابی درون اردویی به‌عنوان ملی‌پوش ۷۲کیلوگرم تیم کشتی فرنگی انتخاب مسابقه انتخابی وزن 72 کیلوگرم تیم ملی فرنگی از ساعت 10 صبح امروز (سه‌شنبه - 17 مرداد) در سالن شهید ابراهیم هادی بین دانیال سهرابی و سجاد ایمن‌طلب آغاز شد.
سهرابی عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی شد
به گزارش مردم فردا،جمعی از اعضای تیم‌های ملی فرنگی و آزاد بزرگسالان و جوانان تماشاگر این مسابقه بودند و مسعود رستمی قضاوت مبارزه را بر عهده داشت.
در حالی که پیش از این اعلام شده بود ایمن‌طلب به‌دلیل اینکه نفر اول چرخه 72 کیلوگرم بود، به تنها یک برد احتیاج دارد، اما دانیال سهرابی باید دو برد از سه مسابقه به دست آورد، مبارزه اول را دانیال سهرابی با نتیجه 5 بر یک به سود خود تمام کرد.
در وقت دوم درخواست چلنج از سوی مربی ایمن‌طلب، منجر به از دست دادن یک امتیاز دیگر شد و در پایان مبارزه، مجید رمضانی اعتراضش را به محمد مصلایی‌پور رئیس کمیسیون داوران اعلام کرد که مورد قبول واقع نشد.
مجید رمضانی و فرزاد ایمان علیزاده دو عضو کادر فنی تیم ملی به‌عنوان مربیان سازنده ایمن‌طلب و سهرابی در کُچ آنها نشسته بودند، ضمن اینکه حسن رنگرز سرمربی تیم ملی فرنگی همراه با جاسم امیری رئیس انستیتو بین‌المللی کشتی نظاره‌گر عملکرد دو کشتی‌گیر بودند.
کشتی دوم به فاصله نیم ساعت بعد شروع شد. تنها امتیاز ردوبدل‌شده در مبارزه دوم، امتیاز کم‌کاری بود که در وقت اول به دانیال سهرابی و در سه دقیقه دوم به ایمن‌طلب داده شد تا این مبارزه یک - یک به سود ایمن‌طلب تمام شود و کار به مبارزه سوم کشیده شود.
مبارزه سوم در وقت اول با اخطار کم‌کاری یک بر صفر به سود ایمن‌طلب تمام شد، اما در وقت دوم سهرابی بعد از امتیاز کم‌کاری، دو امتیاز هم با اجرای بارانداز از آن خود کرد تا 3 بر یک پیروز شود. مجید رمضانی هم که در وقت دوم ایستاده شاگردش را کُچ می‌کرد، یک کارت زرد دریافت کرد.
به این ترتیب دانیال سهرابی مسافر رقابت‌های جهانی بلگراد شد.
https://mardomefarda.ir/vdcawwnu.49nwo15kk4.html
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما