تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
جالب است ۰
پیام رسان واتس‌اپ قصد دارد تا در آینده نزدیک، استفاده از ایمیل جهت افزایش امنیت اکانت‌های کاربران را آغاز کند.
واتس‌اپ جهت افزایش امنیت کاربران از ایمیل استفاده خواهد کرد
به گزارش مردم فردا،پیام‌رسان واتس‌اپ که یکی از زیر مجموعه‌های شرکت متا محسوب می‌شود؛ طی چند وقت اخیر قابلیت‌های جدید فراوانی را دریافت کرده است. مدتی پیش، شاهد بازطراحی رابط کاربری نسخه اندروید این پیام‌رسان با معیار‌های زبان طراحی متر‌یال دیزاین ۳ بودیم که اکنون در نسخه بتای واتس‌اپ قابل مشاهده است. اکنون نیز به ادعای WABetaInfo، آپدیت جدید 2.23.16.15 واتس‌اپ جهت افزایش امنیت اکانت کاربران، امکان لاگین توسط آدرس ایمیل را نیز فراهم خواهد کرد.
در ماه‌های گذشته، این پیام رسان بهبود‌های امنیتی فراوانی را اعمال کرد که شامل جلوگیری از انتقال اکانت کاربران به دستگاه‌های تایید نشده، مقاومت بیشتر در برابر بدافزار‌ها و تایید خودکار کد‌های امنیتی می‌شدند. در حال حاضر نیز امکان استفاده از ایمیل جهت دریافت کد‌های تایید دو مرحله‌ای واتس‌اپ وجود دارد؛ اما این قابلیت جدید کاربرد متفاوتی خواهد داشت.

در حال حاضر جزئیات خاصی در مورد این ویژگی امنیتی وجود ندارند؛ اما به نظر می‌رسد که کاربران خواهند توانست تا توسط آدرس ایمیل خود نیز در این پیام رسان لاگین کنند. این قابلیت در حال توسعه است و احتمالا در نسخه‌های بتای بعدی واتس‌اپ، شاهد اضافه شدن آن خواهیم بود.

جدیدترین نسخه بتای واتس‌اپ که چندی پیش عرضه شد؛ قابلیت‌هایی چون آواتار‌های متحرک و سیستم جدید ساختن گروه را به کاربران این پیام‌رسان معرفی کرد. امکان ارسال پیام‌های ویدیویی، یکی دیگر از قابلیت‌های تازه این پیام‌رسان است و همچنین شاهد عرضه مخصوص Wear OS واتس‌اپ برای ساعت‌های هوشمند نیز بودیم.
درباره پیام‌رسان واتس‌اپ و امنیت آن چه می‌اندیشید؟ به عقیده شما، این پیام‌رسان در اضافه کردن ویژگی‌های جدید چگونه عمل می‌کند؟
https://mardomefarda.ir/vdcev78w.jh87ni9bbj.html
منبع : جی اس ام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما