تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۷
جالب است ۰
همه چیز برای یک فینال جذاب و مشخص شدن مسافر جدید لیگ ملت‌ها آماده است.
فینال سرنوشت‌ساز؛ پای یک رویای بزرگ در میان است
به گزارش مردم فردا،در چارچوب مسابقات چلنجر کاپ والیبال تیم های ترکیه و قطر در دیدار فینال رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.
تیم ترکیه که بازی های سخت تری را نسبت به قطر تا فینال انجام داده و با شکست سه بر یک دومنیکن و سه بر دو اوکراین راهی فینال شده، فقط یک گام دیگر تا قهرمانی و حضور در لیگ ملتهای والیبال در فصل آینده پیش رو فاصله دارد.
ترکیه با اتکا بر پاسور خوش فکر و کاپیتانش ارسلان اِکشی و سه بازیکن امتیاز آور خود به نام های آدیس لاگومژیا، افه بایرام و شوباشی به چیزی جز برد نمی اندیشند و قصد دارند ناکامی سال قبل خود در فینال همین مسابقات را با پیروزی شیرین جبران کنند. در حالیکه قطر از حضور طرفداران خود بهره می‌برد و در دو بازی گذشته هواداران زیادی را به سالن کشانده است؛ موضوعی که می‌تواند کمک بزرگی برای این تیم باشد.
آلبرتو جولیانی ایتالیایی سرمربی جدید این تیم سال گذشته با المپیاکوس قهرمان لیگ یونان و چلنج‌ کاپ باشگاه‌های اروپا شده و حالا می‌خواهد نام خود را در تاریخ والیبال ترکیه به ثبت برساند.
از طرف دیگر تیم ملی والیبال قطر که به لطف میزبانی و قرعه راحت راهی فینال شد، با بازیکنان دو تابعیتی که در اختیار دارد و البته با توجه به هماهنگی بازیکنان با هم به دلیل سال‌ها کنار یکدیگر بازی کردن، می‌تواند یقه این تیم اروپایی را بگیرد. 
قطر که در قهرمانی جهان سال گذشته نیز شرکت داشت حالا می‌خواهد با این قهرمانی حضور در لیگ ملتهای والیبال را برای یک سال هم که شده با بازیکنانی نظیر یوسف اوغلاف، رایمی ابراهیم ابراهیم، واسیچ، رنان ریبرو و استفانوویچ تجربه کند. مسئولین قطر برای آنکه فشار بیشتری به تیم ملی ترکیه وارد کنند حضور تماشاگران خودی را رایگان اعلام کرده و برای آنها جوایز ارزشمندی را تدارک دیده‌اند. باید دید در پایان بازی امشب آسیا پس از حذف چین تعداد نماینده‌های خود را در لیگ ملتهای والیبال حفظ خواهد کرد ویا یک نماینده دیگر از اروپا به این تورنمنت اضافه خواهد شد.
**ترکیب احتمالی قطر: میلوش استفانوویچ، یوسف اوغلاف، رایمی، رنان ریبرو، ابراهیم ابراهیم، بلال ابونابوت و ناجی محمود
https://mardomefarda.ir/vdcaoon6.49noe15kk4.html
منبع : ورزش3
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما