تاریخ انتشار :شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۲
جالب است ۰
رئیس اداره اطلاعات ارتش اوکراین گفت: به زودی وارد کریمه خواهیم شد.
کی‌یف: به زودی وارد کریمه خواهیم شد
به گزارش مردم فردا،به نقل از رسانه‌های اوکراینی، بودانوف تاکید کرد: نیروهای اوکراینی به زودی وارد کریمه که موقتاً از سوی نیروهای روسیه اشغال شده است، خواهند شد.

رئیس اداره اطلاعات ارتش اوکراین در گفت وگو با شبکه خبری تی‌سی‌ان این کشور تاریخ مشخصی را برای آزادسازی کریمه ذکر نکرد اما یادآور شد: این اتفاق به زودی به وقوع خواهد پیوست.

بودانوف در عین حال تهدید بلاروس درخصوص استقرار نیروهای واگنر در این کشور را غیرواقعی خواند و تاکید کرد: استقرار مزدوران گروه واگنر در بلاروس به هیچ وجه باعث ترس و وحشت نیروهای دفاعی اوکراین نمی‌شود.

وی با اشاره به تلاش‌های مستمر بسیج نیروی ذخیره توسط مسکو، مدعی شد: هیچ افزایش کمّی در ذخایر نیروهای روسیه وجود ندارد و تعداد آنها ثابت باقی می‌ماند زیرا بسیج نیروها توسط مسکو فقط به فرماندهان ارتش این کشور اجازه می‌دهد تا به طور مداوم تلفات پرسنل خود را جبران کنند.

بودانوف دوشنبه هفته گذشته گفت: اوکراین یک کشور به رسمیت شناخته شده در مرزهای ۱۹۹۱ است و هر کس با این مساله موافق نیست با اصول سازمان ملل و نظم جهانی که از پایان جنگ دوم جهانی وجود داشته است، موافق نیست.

رئیس اطلاعات ارتش اوکراین ادعا می‌کند که صنعت نظامی روسیه کفاف مصرفشان را نمی‌دهد از همین رو مسکو به دنبال خرید پرتابه‌های ۱۲۲ و ۱۵۲ میلیمتری، خمپاره‌های ضد تانک و موشک برای سامانه‌های چندگانه گراد و اوراگان از سراسر جهان است.
https://mardomefarda.ir/vdcdsn0f.yt0nx6a22y.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین