تاریخ انتشار :جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵
جالب است ۰
رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در منطقه «هرتزلیا»، محل نگهداری صنایع نظامی رژیم اشغالگر، یک آتش‌سوزی دیگر رخ داده است.
انفجاری در هرتزلیا محل نگهداری صنایع نظامی رژیم صهیونیستی
به گزارش مردم فردا،پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین» صبح امروز، جمعه ۲۸جولای به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد که انفجاری در منطقه اشغالی «هرتزلیا» ، واقع در شمال تل‌آویو صورت گرفته است.

براساس این گزارش، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که آتش سوزی بزرگی در این منطقه، که صنایع نظامی رژیم صهیونیستی در آن قرار دارد، رخ داده و کارشناسان مواد منفجره و پلیس برای بررسی حادثه در محل وقوع آن حضور دارند.

شبکه7 تلویزیون رژیم صهیونیستی با انتشار این تصویر نوشت: صبح امروز انفجاری در منطقه هرتزلیا رخ داد و باعث آتش سوزی در محل شد؛ اما ترسی از انتشار مواد خطرناک به بیرون این منطقه وجود ندارد.

روزنامه صیونیستی یدیعوت آحارونوت هم در گزارشش ضمن تایید این ادعا درباره عدم نشت مواد منفجره به بیرون، نوشت: این آتش سوزی در محوطه IAS هرتزلیا، که قبلاً مورد استفاده قرار می‌گرفت رخ داده است.

این اولین بار نیست که در این منطقه انفجار رخ می‌دهد؛ رسانه‌های عبری روز جمعه، ۲۳ژوئن هم درباره انفجار مهیبی که گفته می‌شد یک شب قبل در انبار مواد شیمیایی ارتش صهیونیستی  رخ داده بود، گزارش جدیدی منتشر کردند.

 

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، انفجار بزرگ روز گذشته هرتزلیا در یک انبار قدیمی زیرزمینی رخ داده، و این انبار دارای ۳ تن مواد منفجره  بوده است.

خبرگزاری فلسطینی «شهاب» نیز با انتشار تصویر زیر نوشته بود: این بخشی از اثرات انفجاری است که شب گذشته در یک انبار قدیمی مواد منفجره در هرتزلیا رخ داده و حفره‌ای به عمق ۳متر برجای گذاشته است.
https://mardomefarda.ir/vdcjyhev.uqehvzsffu.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین