تاریخ انتشار :جمعه ۶ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۷
جالب است ۰
رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه جریان ترافیک را از ظهر امروز در جاده‌های شمال داریم، گفت: تردد خودروها از ساعت ۱۲ امروز از محور کندوان ممنوع شده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تردد خودروها از مسیر مرزن‌آباد به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
اجرای محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز در جاده‌های شمال
به گزارش مردم فردا،یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت روان است.

وی با اشاره به تجمع‌ها و حضور دسته‌جات به‌مناسبت عاشورایی، افزود: حضور دسته‌جات را معمولا در محورهای کیاسر، ساری، آمل، بابل، نکا داریم که در این زمینه تمهیدات ترافیکی اندیشیده شده است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، تصریح کرد.: باتوجه به حجم ورودی امروز انتظار داریم شاهد روز پُرترافیکی در محورهای شمال باشیم.

جهان‌تاب با اعلام اینکه جریان ترافیک را از ظهر امروز خواهیم داشت، تصریح کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت تا ساعت ۲۴ امروز از محور هراز ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه محور کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود، اظهار کرد: تردد خودروها از ساعت ۱۲ امروز از محور کندوان ممنوع شده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تردد خودروها از مسیر مرزن‌آباد به سمت تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور هراز ممنوع است، یادآور شد: اعمال محدودیت یک‌طرفه در محورهای هراز و کیاسر نیز به‌صورت مقطعی خواهد بود.

جهان‌تاب با تاکید بر توجه به هشدارهای پلیس، گفت: در زمان اعمال محدودیت‌ یک‌طرفه رعایت توصیه‌ها و پرهیز از انحراف به شانه خاکی جاده نیز مورد تاکید است.
https://mardomefarda.ir/vdcc0oqs.2bqox8laa2.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما