تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۰
جالب است ۰
براساس آخرین گزارش سه ماهه متا، فیسبوک بیش از 3 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. این عدد کاملاً خیره‌کننده به نظر می‌رسد. اگرچه محبوبیت فیسبوک در میان جوانان کاهش یافته است، این پلتفرم هنوز نمرده است.
فیسبوک ماهانه میلیاردها کاربر فعال دارد
به گزارش مردم فردا،کاربران فعال ماهانه کل خانواده برنامه‌های متا که شامل واتساپ، اینستاگرام، مسنجر و اکنون تردز می‌شود، به 3.88 میلیارد می‌رسد و تقریباً برابر نیمی از جمعیت جهان است.

رشد کاربران فعال روزانه برای متا و سرمایه‌گذاران آن اهمیت بسیاری دارد. فیسبوک روزانه 2.064 میلیارد کاربر فعال دارد و این رقم در سه ماهه گذشته 2.037 میلیارد بود. چنین تغییری بسیار مهم است، زیرا در سه ماهه پایانی سال 2021، فیسبوک اولین کاهش سه ماهه در کاربران فعال روزانه خود را گزارش کرد.


فیسبوک چنین رشدی را تا حد زیادی مدیون ربلز است. همانطور که می‌دانید، ریلز درست مانند ویدیوهای تیک‌تاک است و شما می‌توانید ویدیویی را ضبط کرده یا بخشی از فیلمی را انتخاب کرده و با افزودن افکت‌های مختلف، آن به اشتراک بگذارید. در حال حاضر، این ویژگی در اینستاگرام و فیسبوک ارائه می‌شو‌د. به گفته مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، ویژگی ریلز روزانه 200 میلیارد بار در خانواده برنامه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وضعیت اپلیکیشن جدید متا
با توجه به اظهارات زاکربرگ، پلتفرم اجتماعی جدید مبتنی بر متن تردز که با اینستاگرام گره خورده نیز بسیار خوب عمل می‌کند.

رئیس اینستاگرام اعلام کرد که تردز قصد دارد قابلیت‌های بیشتری مثل ویرایش پست، فید افراد فالوشده و جست‌و‌جو در میان پست‌ها و هشتگ‌ها ارائه کند و به‌زودی ازطریق وب هم قابل‌دسترس خواهد بود.

این پلتفرم در عرض پنج روز 100 میلیون کاربر جذب کرد. اما با گذشت زمان تعداد کاربران فعال و زمان سپری‌شده‌ در این برنامه به طرز چشمگیری کاهش یافت. در همین بین، مارک زاکربرگ توضیح داد که کاهش محبوبیت تردز امری پیش‌بینی‌شده بود. با این‌ حال تعداد کاربران تردز طی ماه‌های آتی آمارها به ثبات بیشتری می‌رسد. او اضافه کرد که رشد اولیه فراتر از حد انتظار بود، اما نکته‌ مهم‌تر این است که ده‌ها میلیون کاربر روزانه به تردز برمی‌گردند.
https://mardomefarda.ir/vdcjtoev.uqehhzsffu.html
منبع : سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما