تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۵
جالب است ۰
هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان به میزبانی آرژانتین در شهر سان خوآن برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از روز دوشنبه دوم تیر ماه در شهر سانتا ریتا دو ساپوکایی اردوی تدارکاتی خود را آغاز کرده است تا برای حضور در این رقابت‌ها آماده‌تر شود.
یک حریف بزرگ، اولین آزمون نوجوانان والیبال ایران
به گزارش مردم فردا،نوجوانان ملی‌پوش ایران امروز (چهارشنبه چهارم تیر) در نوبت صبح و عصر در سالن سانتا هیتا تمرین توپی برگزار کردند که در تمرین صبحگاه علاوه بر مرور برخی نکات و تکرار سرویس و دریافت، محمد وکیلی سرمربی تیم بر همبستگی هر چه بیشتر بازیکنان برای ارائه عملکرد بهتر و کسب عنوان در مسابقات تدارکاتی پیش رو و البته ارائه بازی خوب در مسابقات قهرمانی جهان تاکید کرد.
نوجوانان پس از تمرین با حضور در هتل محل اقامت در جلسه آنالیز برزیل شرکت کردند تا توصیه‌های محمد وکیلی، امین شاکری و محمد معین وکیلی در خصوص تیم برزیل را شنیده و برگه‌های آنالیز بازیکنان این تیم را دریافت کنند تا در زمان استراحت تاکتیک‌های حریف و راهکارهای خنثی کردن آن را مرور کنند.
در تمرین عصر هم علاوه بر تمرینات دو به دو و دریافت، مربیان با شبیه‌سازی مسابقه آتی برابر برزیل برخی نکات را به بازیکنان گوشزد کردند تا تیم ملی والیبال نوجوانان ایران برای اولین مسابقه تدارکاتی پیش از شروع تورنمنت قهرمانی جهان آماده شود.
دومین جلسه آنالیز پایان بخش روز نسبتا شلوغ نوجوانان بود. در این جلسه مربیان ضمن مرور تاکتیک و تکنیک‌های حریف توصیه‌های لازم را به بازیکنان ارائه دادند.
البته این آخرین جلسات تمرین و آنالیز پیش از مسابقه با برزیل نبود و نوجوانان فردا صبح یک ساعت تمرین توپی خواهند داشت و پیش از صرف ناهار یک بار دیگر با حضور در جلسه آنالیز نکات لازم برای آمادگی کامل در مسابقات چهار جانبه سائوپائولو را مرور خواهند کرد. تیم ملی والیبال نوجوانان ایران ساعت 2:30 بامداد روز جمعه 6 تیر ماه در نخستین دیدار تدارکاتی خود به مصاف برزیل خواهند رفت.
https://mardomefarda.ir/vdcdnj0f.yt0n56a22y.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما