تاریخ انتشار :سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۰
جالب است ۰
فرمانده انتظامی مشهد گفت: نگهبان یکی از مجتمع‌های معروف تجاری در مشهد که میلیاردها تومان اموال کسبه را سرقت کرده بود، در حالی با شکایت ۲۳ نفر از مغازه داران روبه‌رو شد که پوشاک سرقتی مربوط به ۱۰ سال گذشته نیز در مخفیگاه وی وجود داشت.
۱۰ سال سرقت شبانه نگهبان یک ‌‌مجتمع تجاری
به گزارش مردم فردا،سرهنگ احمد نگهبان درباره پرونده شکایت مغازه داران از نگهبان یکی از مجتمع‌های تجاری معروف در مشهد اظهار داشت: چند روز قبل یکی از فروشندگان پوشاک در مجتمع تجاری «ق» با طرح شکایتی در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد، از دستبرد 6 میلیارد ریالی به انبار اجناسش در طبقه منفی یک این پاشاژ خبرداد.

وی افزود: در پی اعلام این شکایت، بلافاصله گروهی از ماموران دایره تجسس کلانتری احمدآباد، وارد عمل شدند و تحقیقات میدانی را با بازبینی دوربین‌های مدار بسته مرکز تجاری آغاز کردند، اما هیچ مورد مشکوکی در دوربین‌ها دیده نمی‌شد لذا رصدهای اطلاعاتی با بازجویی‌های فنی از افراد مرتبط با مرکز خرید در حالی آغاز شد که تعدادی از نگهبانان و فروشندگان فعلی و سابق فروشگاه مذکور نیز زیر ذره بین تحقیقات قرار گرفتند.

سرهنگ نگهبان ادامه داد: در حین بازجویی‌ها و تحقیقات میدانی نیروهای تجسس به یکی از نگهبانان مرکز خرید مشکوک شد این نگهبان 48 ساله که در بازجویی‌ها، دچار تناقض گویی شده بود خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد گفت: این نگهبان هنگام تعطیلی مرکز خرید با توجه به اینکه  کنترل دوربین‌ها در اتاق محل نگهبانی بوده، دوربین‌های مدار بسته را خاموش می‌کرده و به انبار کالاها و اجناس دستبرد می‌زده است.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال اعترافات نگهبان که سابقه ای 13 ساله در این مجتمع تجاری دارد 272 ثوب پوشاک دخترانه و پسرانه سرقتی را تحویل نیروهای انتظامی داد اما 4 تکه از پوشاک مذکور متعلق به شاکی پرونده نبود و مشخص شد نگهبان مذکور به فروشگاه‌های دیگر هم دستبرد می‌زده است.

سرهنگ نگهبان افزود: در بررسی‌ها مشخص شد 3 ثوب از لباس‌های کشف شده متعلق به یک فروشگاه و یک ثوب باقی مانده نیز از انبار دیگری سرقت شده است اما این پایان ماجرا نبود و پرونده دستبرد به فروشگاه‌ها و انبارهای دیگر این مرکز خرید نیز لو رفت.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد اظهارکرد: متهم در بازجویی‌های خود اعلام کرد که پوشاک و کفش‌ها را در قالب کیسه‌های بزرگ زباله از مرکز خرید خارج و بلافاصله به تربت جام می‌فرستاده است تا خواهرش به صورت خانگی به همسایگان و اهالی محل بفروشد؛تحقیقات پلیس که با دستورهای ویژه قضایی همراه بود، به منزل همسر صیغه ای متهم کشید و مشخص شد که تعداد زیادی از پوشاک سرقتی نیز در آن مکان نگهداری می‌شود که با انتقال این اجناس به کلانتری، تراکنش 20 میلیارد ریالی حساب بانکی وی و خواهرش نیز لو رفت.

سرهنگ نگهبان خاطرنشان کرد:در حال حاضر افسران دایره تجسس هزار و 270 ثوب انواع پوشاک را که بیش از 8 میلیارد ریال ارزش داشت به کلانتری انتقال دادند و با طرح شکایت 8 نفر دیگر از صاحبان کالاها که اجناس سرقتی آنان کشف شده بود شاکیان به 23 نفر رسیدند.

وی گفت: متهم در بازجویی مجدد به اختفای تعداد زیادی از اموال سرقتی در طبقه منفی 2 این مرکز خرید اعتراف کرد و سرانجام  864 ثوب پوشاک زنانه دیگر به ارزش 7 میلیارد ریال در حالی کشف شد که صاحب اموال ادعا کرد تعدادی از لباس‌های زنانه سرقتی مربوط به 10 سال گذشته است وبررسی برگه‌های خرید نشان داد 40 میلیارد ریال از اموال وی کسری دارد.
https://mardomefarda.ir/vdchm6nz.23nwmdftt2.html
منبع : خراسان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین