تاریخ انتشار :شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۷
جالب است ۰
وزیر خارجه آمریکا در ادامه مواضع جنگ افروزانه مقامات آمریکایی در قبال جنگ اوکراین گفت: ضد حملات اوکراین در ابتدا راه است!
ضد حملات اوکراین در ابتدا راه است
به گزارش مردم فردا،به نقل از الجزیره، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد: ضد حملات اوکراین در ابتدا راه است!
وی گفت: هر آنچه که اوکراین برای موفقیت در ضد حملاتش از تجهیزات و نیروهای آموزش دیده نیاز دارد، طی ماههای آتی مهیا خواهد شد.
وزیر خارجه آمریکا افزود: دلیلی بر اهتمام روسیه برای مذاکرات صلح هدفمند در اوکراین نمی بینم. ما از هر فرصتی برای انجام مذاکرات صلح هدفمند اگر نشانه ای از اهتمام روسیه در این زمینه مشاهده کنیم، بهره خواهیم گرفت. هیچ نشانه‌ای مبنی بر تمایل روسیه برای وارد شدن به دیپلماسی معنادار برای پایان دادن به جنگ در اوکراین وجود ندارد. تحولی ندیدیم که گویای تغییر رویکرد روسیه در مورد عملکردش در اوکراین باشد.
وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: بایدن به امنیت اسرائیل پایبند است و تغییری در آن ایجاد نخواهد شد اما ما در قبال آن به عنوان دولت شریک و متحدمان نگرانی هایی داریم.
وزیر خارجه آمریکا درباره چین هم تصریح کرد: ما با همتایان چینی درباره اقدامات علیه ما، صحبت کردیم و مراتب نگرانی مان را ابراز داشتیم و اگر ضرورت ایجاب کند اقدامات مناسب را اتخاذ خواهیم کرد. درباره هک سیستم مایکروسافت در وزارت خارجه تحقیق می کنیم.
درباره غلات هم گفت: ما در حال گفتگو با متحدان خود در مورد گزینه های دیگر برای طرح غلات هستیم و فکر نمی کنم که بتوان با این طرح مقدار غلات را جبران کرد.
https://mardomefarda.ir/vdcf0edy.w6d1eagiiw.html
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین