تاریخ انتشار :شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۱
جالب است ۰
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است تا قبل از شهریور سال جاری، باقیمانده طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تحت پوشش این صندوق اجرایی شود.
تسویه مطالبات متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تا شهریور
به گزارش مردم فردا،عمت‌الله ترکی روز شنبه در جشن بزرگداشت ۲۵ ذی‌الحجه به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و امور اجتماعی افزود: اصلاحات و دریافتی ۶۸۲ هزار نفر در حوزه رتبه‌بندی جامعه بازنشستگان آموزش و پرورش انجام شده است. امید که تمام مطالبات سه گروه آموزش و پرورش تا پایان مرداد انجام شود.
وی اظهار داشت: بازنشستگان بهترین سال‌های عمر خود را صرف خدمت به مردم و جامعه کردند به همین منظور برای پاسداشت تجلیل از مقام بازنشستگان، امسال در ۳۱ استان از جامعه بازنشستگان تجلیل و تقدیر شد.

ترکی ادامه داد: برای بهبود وضعیت درمانی بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، در حوزه بهداشت و درمان جامعه بازنشستگان، بیمه آتیه‌سازان حافظ به عنوان یک کارگزار فعالیت دارد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در سال جاری تعرفه‌های جدیدی به این بیمه بازنشستگان صندوق اضافه شده است. رویکرد ما برای سال آینده و مدت باقیمانده سال جاری در حوزه بیماران خاص نیز متفاوت شد.

بازنشستگان از هزینه‌های سفر بهره‌مند می‌شوند
ترکی اظهار داشت: یکی دیگر از برنامه‌های صندوق بازنشستگی کشوری این است که بازنشستگان به عنوان سهامداران بیمه ملت، از خدمات درمانی مناسب و مطلوب بهره‌مند شوند.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه صندوق‌های بازنشستگی و بیمه‌ای همچون تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری در حوزه گردشگری زیرساخت‌های بزرگی در اختیار دارند، با آغاز طرح جدید از مرداد امسال، بازنشستگان با پرداخت ۲۰ درصدی هزینه‌های سفر و بازپرداخت بلندمدت ۸۰ درصد دیگر هزینه‌ها، از خدمات این حوزه بهره‌مند خواهند شد.
ترکی ادامه داد: به همین منظور مکان‌های مناسب ورزشی در اختیار جامعه بازنشستگان قرار داده خواهد شد و درخواست ما از وزارت کار استفاده بازنشستگان از خدمات اجتماعی، فرهنگی و ورزشی است.

وی ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال امکان برگزاری برنامه‌های متعدد، متنوع و فراگیری برای جامعه بازنشستگان صندوق فراهم شود.
https://mardomefarda.ir/vdcdo90f.yt0no6a22y.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین