تاریخ انتشار :جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰
جالب است ۰
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در شمال کشور و وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نیمه‌شرقی و جنوب غرب کشور و برخی استان‌ها در نواحی دیگر خبر داد.
رگبار باران در نوار شمالی کشور/ خیزش گرد و خاک در تهران و ۳ استان دیگر
به گزارش مردم فردا،صادق ضیاییان  درباره شرایط جوی کشور درباره وضعیت جوی کشور اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت آینده بارش پراکنده در استان‌های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و شنبه (۲۴ تیر) رگبار پراکنده و رعد و برق در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال استان‌های آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: یکشنبه و دوشنبه (۲۵ و ۲۶ تیر) با نفوذ جریانات خنک شمالی و عبور امواج تراز میانی در نوار شمالی کشور رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ خواهد داد.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا سه‌شنبه (۲۷ تیر) بارش در سواحل دریای خزر و شمال شرق ادامه خواهد داشت.
وی افزود: امروز (۲۳ تیر) در نیمه‌شرقی و جنوب غرب کشور و در برخی نقاط استان‌های قم، مرکزی، اصفهان و جنوب تهران در بعضی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.
ضیاییان گفت: یکشنبه و دوشنبه دریای خزر و در پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا شنبه ( ۲۴ تیر) صاف، صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر افزایش باد با احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۹ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه ( ۲۵ تیر) صاف تا کمی ابری در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. 
ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ تیر) اهواز با دمای۵۱ و ۵۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و طی امروز اردبیل با دمای ۱۴ و۱۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.
https://mardomefarda.ir/vdcd590f.yt0nf6a22y.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین