تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۱
جالب است ۰
باشگاه اینترمیامی قصد دارد در تاریخ 16 جولای از لیونل مسی، خرید جدیدش، رونمایی کند.
تاریخ رونمایی اینترمیامی از مسی بالاخره مشخص شد
به گزارش مردم فردا،مسی پس از پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن تصمیم گرفت از این باشگاه جدا شود و به دوران حضورش در فوتبال اروپا پایان دهد.
او پیشنهاداتی از چند باشگاه اروپایی از جمله بارسلونا داشت، اما در نهایت تصمیم گرفت به همراه خانوده‌اش راهی آمریکا شود و پیشنهاد باشگاه اینترمیامی که بخشی از مالکیت آن در اختیار دیوید بکام است را پذیرفت.
همه در انتظار رونمایی رسمی از این بازیکن بودند، اما مدیران اینترمیامی به او فرصت دادند تا تعطیلاتش را پس از یک فصل دشوار با آرامش پشت سر بگذارد و حالا تاریخ این برنامه که همه منتظرش بودند مشخص شده است. 
این ستاره آرژانتینی قرار است در مراسمی باشکوه به عنوان بازیکن جدید اینترمیامی معرفی شود. این مراسم از ساعت هشت شب 16 جولای به وقت محلی برگزار خواهد شد و شامل برنامه‌های جذاب، سخنرانی‌هایی در کنار زمین و دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.
انتظار می‌رود که سرخیو بوسکتس هم در این مراسم حضور داشته باشد و در کنار هم تیمی سابقش، از این خرید جذاب اینترمیامی هم رونمایی شود.
قرار است مسی برای اولین بار در تاریخ 21 جولای در دیدار این تیم برابر کروز آزول در رقابت‌های لیگز کاپ به میدان برود و هواداران اینترمیامی بی‌صبرانه منتظر تماشای بازی او با پیراهن این تیم هستند.
https://mardomefarda.ir/vdcb9ab8.rhb99piuur.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما