تاریخ انتشار :شنبه ۱۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰
جالب است ۰
اطلاعات فاش شده اخیر، مشخصات سری شیائومی ۱۳ تی را به ما نشان می‌دهد. گفته می‌شود که این سری از تلفن های هوشمند آینده شیائومی در ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) سال جاری میلادی معرفی خواهند شد.
شیائومی 13T pro در گیک بنچ مشاهده شد
به گزارش مردم فردا،شیائومی 13T Pro با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است.

شیائومی 13T Pro از ۱۶ گیگابایت حافظه رم برخوردار است
شیائومی ۱۳ تی پرو با شماره مدل 23078PND5G در میان داده های بنچمارک Geekbench 6 مشاهده شده است. این دستگاه پس از پشت سر گذاشتن تست های تک هسته ای امتیاز ۱۲۸۹، و پس از تست های چند هسته ای امتیاز ۳۹۲۱ را کسب کرده است. لیست بنچمارک مذکور نشان می دهد که این تلفن هوشمند مورد بحث به تراشه مدیاتک با فرکانس ۳.۳۵ گیگاهرتزی مجهز شده است. احتمالا شیائومی 13T Pro از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس برخوردار خواهد بود. این چیپست در ماه گذشته میلادی معرفی شد. هم اکنون دو گوشی هوشمند iQOO Neo 8 Pro و Vivo X90s به تراشه مذکور مجهز شده اند. هر دو این گوشی ها مختص بازار چین هستند. احتمالا Xiaomi 13T Pro اولین تلفن هوشمندی خواهد بود که با تراشه دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس راهی بازار جهانی می‌شود.

امیتازات کسب شده توسط Xiaomi 13T Pro
نسخه حاضر شده در گیک بنچ مجهز به ۱۶ گیگابایت حافظه رم و سیزدهمین نسخه سیستم عامل اندروید است. گفته می‌شود که Redmi K60 Ultra نسخه ری‌برند شده Xiaomi 13T Pro خواهد بود. طبق گزارش ها، این تلفن هوشمند آینده شیائومی از صفحه نمایش OLED با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی برخوردار است. این دستگاه به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و از شارژ سریع ۱۲۰ واتی نیز پشتیبانی میکند. دوربین های این تلفن هوشمند توسط لایکا توسعه خواهند یافت. گران قیمت ترین نسخه این گوشی از ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که Xiaomi 13T Pro قیمتی حدود ۷۹۹ پوند داشته باشد.
https://mardomefarda.ir/vdcjaxev.uqehhzsffu.html
منبع : ترنجی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما