تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
شایعات و اخبار پیرامونی علیرضا بیرانوند برای سومین روز متوالی هم ادامه دارد.
روز حساس بیرانوند، استقلال و پرسپولیس!
به گزارش مردم فردا،48 ساعت بعد از فسخ قرارداد با پرسپولیس، هنوز علیرضا بیرانوند تیم بعدی خود را انتخاب نکرده تا او همچنان در کانون توجهات فوتبال ایران قرار داشته باشد. دروازه‌بان شماره یک تیم‌ملی روز گذشته مذاکرات دو ساعته را با استقلال داشت و البته پالس‌هایی را هم به رضا درویش داد تا قرارداد جدید با باشگاه پرسپولیس را امضا کند.
با این حال تمام این اخبار و شایعات به یک استوری دو پهلو در اولین ساعات بامداد چهارشنبه منجر شد، جایی که بیرانوند خود را «در آستانه یک تصمیم دشوار» دانست و البته در این استوری، هواداران پرسپولیس را مخاطب خود قرار داد تا همچنان نزدیک به اردوگاه سرخ تلقی شود. با این حال آنچه او در صفحه اینستاگرام خود نوشت، نگرانی هواداران پرسپولیس را هم به دنبال داشته است.
 پوشش زنده خبری
14 تیر 1402 ساعت 12:24علی امیری، معاون باشگاه استقلال، هم اکنون در مقابل ساختمان این باشگاه با هواداران این تیم گفتگویی را انجام داد که فایل صوتی آن به صورت مخفیانه به بیرون درز کرده است. امیری در این وویس می‌گوید: «قرارداد بیرانوند امروز نهایی خواهد شد.»
14 تیر 1402 ساعت 12:22تمرینات پرسپولیس امروز در حالی برگزار می‌شود که علیرضا بیرانوند مهمترین غایب اولین تمرین سرخپوشان در پیش فصل خواهد بود. این تمرین پشت درهای بسته برگزار خواهد شد اما بعید نیست که به محل اجتماع تماشاگران پرسپولیس تبدیل شود.
https://mardomefarda.ir/vdcfejdy.w6d1tagiiw.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما