تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۰
جالب است ۰
فابریتزیو رومانو با انتشار خبری اختصاصی اعلام کرد کیم مین جائه، مدافع کره‌ای ناپولی، این هفته در تست‌های پزشکی بایرن مونیخ شرکت خواهد کرد. توافق کامل برای این انتقال انجام شده و به نظر می‌رسد باید این ستاره کره‌ای را بازیکن بایرن دانست.
گران‌ترین بازیکن تاریخ آسیا در بایرن
به گزارش مردم فردا،فابریتزیو رومانو می‌گوید همه توافق‌ها بین بایرن مونیخ و کیم مین جائه از یک طرف و بین بایرن و ناپولی انجام شده و حالا برای رسمی شدن این انتقال تنها اقداماتی اداری باقی مانده است. بر اساس گزارش رومانو بایرن مونیخ بند فسخ قرارداد کیم مین جائه را فعال خواهد کرد. باواریایی‌ها با این مدافع کره‌ای برای امضای قراردادی پنج ساله به توافق رسیده‌اند.
ستاره کره‌ای تابستان گذشته توسط ناپولی با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو از فنرباغچه خریده شد. بند فسخ قرارداد او با ناپولی 58 میلیون یورو است. بندی که بایرن در روزهای آینده آن را فعال خواهد کرد.

رومانو می‌گوید تست‌های پزشکی این مدافع اهل کره جنوبی این هفته در شهر مونیخ انجام خواهد شد و به احتمال زیاد زمان دقیق برگزاری این تست‌ها روز چهارشنبه خواهد بود. به نظر می‌رسد در نهایت تا 10 روز آینده شاهد امضای قرارداد و رسمی شدن پیوستن کیم مین جائه به بایرن مونیخ خواهیم بود.
https://mardomefarda.ir/vdcc40qs.2bqos8laa2.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما