تاریخ انتشار :پنجشنبه ۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
جالب است ۰
رییس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در جاده کرج -چالوس درمحدوده این استان خبرداد.
ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس
به گزارش مردم فردا،سرهنگ “ پیمان کرمی “ روز پنجشنبه اظهار کرد: اکنون ترافیک خط جنوبی جاده کرج -چالوس درمحدوده شهرستانک ، نساء ، گچسر تا تونل کندوان سنگین است.

وی اضافه کرد: تردد از جاده قدیم کرج - چالوس از میدان امیرکبیر تا شهرستانک همچنان تا اطلاع ثانوی ممنوع بوده و مسافران از مسیر آزادراه تهران - شمال استفاده کنند.

باتوجه به بسته بودن جاده قدیم کرج - چالوس از پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه جاری به دلیل وقوع سیلاب و علیرغم اطلاع رسانی متعدد اما برخی مسافران اصرار به سفر از این مسیر دارند که به هیج وجه اجازه ورود به جاده نخواهند داشت.

کرمی افزود: باتوجه به شرایط فعلی جاده کرج --چالوس از مسافران خواست قبل از سفر از وضعیت راه ها مطلع شوند ؛ ضمن اینکه زمان برگشت سفر خود را مدیریت کنند .

رئیس پلیس راه البرز گفت: از تونل ۱۶ آزادراه تهران - شمال و جاده کرج - چالوس از شهرستانک تا کندوان مربوط به حوزه استان البرز است که مسافران می‌توانند برای سفر به شهرهای شمالی کشور از آن استفاده کنند.

وی اضافه کرد: رانندگان قبل از سفر به جاده چالوس از آزادراه تهران - شمال از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و حتی الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

 نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر در حوزه استان مازندران واقع شده است.
https://mardomefarda.ir/vdcce1qs.2bqo08laa2.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما