تاریخ انتشار :شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
جالب است ۰
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
نقل و انتقالات فوتبال اروپا شنبه 3 تیر
به گزارش مردم فردا،برای خیلی از فوتبال‌ دوست‌ها این مقطع از فصل جذاب‌ترین روزهای سال است؛ روزهایی که باشگاه‌ها نه در داخل زمین که در بازار نقل و انتقالات با هم رقابت می‌کنند و در خیلی از موارد، سرنوشت فصل هم در همین روزها رقم می‌خورد؛ وقتی که باشگاه‌ها می‌توانند یک ستاره را از چنگ رقبا خارج کنند و همان بازیکن به برگ برنده آن‌ها در طول فصل تبدیل می‌شود. 
 پوشش زنده خبری
03 تیر 1402 ساعت 11:06برعکس میلان اشکرینیار که پارسال هی ناز و ادا اومد و هی طاقچه بالا گذاشت واسه تمدید قرارداد، استفان دی‌فرای عین یه دسته گل اومد واسه تمدید با اینتر به توافق رسیده و چند روز دیگه امضا می‌کنه. اینقدر بچه سر به زیریه که می‌شه نقش بچه خوب محل تو سریالای ماه رمضون رو بهش بدی.

 


03 تیر 1402 ساعت 10:49منچستریونایتد اینقدر رفت و اومد و هی اریک تن‌هاخ شخصا با مادر آدرین رابیو مذاکره کرد و هی گفت اول تو قطع کن، آخرش این بچه به یوونتوس چراغ سبز داد که تمدید می‌کنه. من که قبلا گفته بودم بی‌خیال این انتقال شو آقای تن‌هاخ! وقتی نیت درست نباشه، کار انجام نمی‌شه.

03 تیر 1402 ساعت 10:34ساندرو تونالی هم انتقالش از میلان به نیوکسل قطعی شد و فقط مونده یه سری کاغذبازی که چون یه خرده طول می‌کشه، خبر رسمی انتقالش هم چند روز دیگه اعلام می‌شه و میلانی‌ها چند روز وقت دارن واسش "خداحافظ ای شعر شب‌های روشن" بخونن. اینقدر هم گفتیم نیوکسل بازیکن گرون و اسمی نمی‌خره که بالاخره دست به کار شدن. 

03 تیر 1402 ساعت 10:28دیشب که ما دو دقیقه سرمون رو گذاشتیم زمین و چشامون رو بستیم، انتقال سرخیو بوسکتس به اینترمیامی قطعی شد. آقا دوست هم می‌خواین پیدا کنین، مثل بوسکتس باشه واسه مسی که به خاطرتون پیشنهاد عربستانی‌ها رو رد کنه، بیاد اونور دنیا که شما تنها نباشین. 
https://mardomefarda.ir/vdcipraz.t1a352bcct.html
منبع : ورزش3
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما