تاریخ انتشار :جمعه ۲ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۱
جالب است ۰
در شرایطی که 12 تیم لیگ برتری سرمربی خود را مشخص کرده‌اند و 3 تیم هم در تدارک هستند تا با انتخاب سرمربی خود در اسرع وقت برای لیگ بیست و سوم استارت بزنند، اما ملوان انزلی همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد.
همه نگران تیم محبوب لیگ برتر هستند!
به گزارش مردم فردا،از جمع 4 تیمی که هنوز سرمربی خود را نشناخته‌اند، مدیران پیکان، ذوب‌آهن و استقلال خوزستان رایزنی‌ها برای انتخاب سرمربی را شروع کرده‌اند و به نظر می‌رسد به زودی در این رابطه به جمع‌بندی برسند. ملوان انزلی اما همچنان در گیر و دار مسائل مدیریتی است و مشخص نیست چه آینده‌ای در انتظار آن خواهد بود.
بعد از اعلام جدایی مازیار زارع سرمربی ملوان در فصل گذشته و تغییرات ایجاد شده در فضای مدیریتی، دنیامالی نماینده مردم انزلی در مجلس تلاش‌های زیادی انجام داده تا بتواند با اضافه کردن یک اسپانسر جدید به مجموعه ملوان، فعالیت‌های این تیم ریشه‌دار و محبوب را از سر بگیرد.
در این خصوص شنیده می‌شود حتی مذاکراتی با برخی مربیان هم صورت گرفت اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده است.
ملوانان که پارسال بعد از مدت‌ها به لیگ برتر برگشتند، حالا با گذشت یک سال در حضورشان در لیگ برتر به شرایط عجیبی رسیده‌اند و به نوعی بلاتکلیف‌ترین تیم مسابقات هستند. اینکه چه زمانی تیم مدیریتی جدید باشگاه ملوان شکل می‌گیرد و چه کسی هدایت انزلی‌چی‌ها را برعهده می‌گیرد هنوز مشخص نیست و باید دید چه سرنوشتی در انتظار قوهای سپید گیلان است.
https://mardomefarda.ir/vdcfm0dy.w6d1yagiiw.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما