تاریخ انتشار :شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۸
جالب است ۰
تیم فوتسال زنان پیکان تهران یک رکورد بی‌سابقه را در فوتسال زنان ایران به ثبت رسانده و در آستانه صعودی زودهنگام قرار دارد.
زنان پیکان، 3 امتیاز تا صعود تاریخی
به گزارش مردم فردا،شاگردان نیلوفر اردلان در تیم فوتسال زنان پیکان تهران، نیم‌فصل دوم لیگ برتر را هم با پیروزی پرگل آغاز کردند و در خارج از خانه و در رفسنجان، روز گذشته موفق شدند با برتری 4-0 مس را شکست بدهند تا در مقابل قهرمان دو فصل قبل لیگ برتر فوتسال زنان، رفت و برگشت به پیروزی رسیده باشند.
3 امتیازی که سبب شد تا روند 100% پیروزی شاگردان اردلان حفظ شود و آن‌ها با 21 امتیاز به صدرنشینی خود در گروه دوم مرحله مقدماتی ادامه دهند؛ این روند درخشان باعث شد تا پیکانی‌ها در آستانه یک صعود زودهنگام به مرحله پلی‌آف قرار گیرند.
خودروسازان در صورت پیروزی در مسابقه هفته آینده خود مقابل نصر فردیس کرج، که یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های فصل به شمار می‌رود، می‌توانند در فاصله 5 هفته مانده به پایان مرحله گروهی، صعود خود به مرحله پلی‌آف را مسجل کنند.
 در کنار ثبت بهترین روند امتیازگیری، دریافت 5 گل برای تیم پیکان باعث شده آن‌ها در مجموع دو گروه رقابت‌ها، بهترین خط دفاعی را هم از آن خود کنند و دارای سومین خط حمله برتر فصل باشند تا در مجموع در نخستین سال حضور فوتسال زنان پیکان در لیگ برتر، آن‌ها عملکردی خیره‌کننده را از خود به جای بگذارند.
باید دید در دوئل 6 امتیازی با نصر فردیس، جشن صعود زودهنگام شاگردان اردلان به مرحله پلی‌آف برپا خواهد شد یا نتیجه دیگری برای این تیم رقم می‌خورد.
https://mardomefarda.ir/vdcj.vevfuqehasfzu.html
منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما