تاریخ انتشار :سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰
جالب است ۰
یک کارشناس بازار مسکن معتقد است: افزایش قیمت برای ماه‌های آینده کاملا مشهود است و این اعداد و ارقامی هم در خصوص مسکن رسانه‌ای شده، تحت هیچ شرایطی تایید نمی‌کند و اساسا به آنها باور هم ندارم.
پیش‌بینی یک کارشناس از قیمت مسکن در ماه‌های آینده
به گزارش مردم فردا،فرشید پورحاجت عنوان کرد: به نظر می‌رسد افزایش قیمت مسکن کماکان به عنوان بازیگر اصلی در ماه‌های آینده کشور خواهد بود؛ کمااین‌که با وجود تمام صحبت‌هایی که در خصوص کنترل تورم یا ورود نهادهای نظارتی در بازار مسکن شد، اما مشاهده می‌کنیم که تمام صحبت‌ها در حد گفتمان ژورنالیستی باقی مانده و ما امروز به عنوان کسانی که کف بازار مسکن فعالیت می‌کنیم، می‌بینیم مصالح ساختمانی از ابتدای سال تاکنون دچار نوسانات شده است.

وی ادامه داد: بخشی از این نوسانات کاملا طبیعی است و بخشی نیز غیرکارشناسی و غیرطبیعی است. به عنوان مثال، در حوزه بتن مشاهده می‌کنیم که با وجود این‌که می‌گویند قیمت سیمان افزایش آن‌چنانی نداشته، ولی قیمت بتن در برخی از نقاط کشور تا ۶۰ درصد هم افزایش داشته است. یا در حوزه کاشی و سرامیک در ابتدای ماه گذشته دیدیم که انجمن سرامیک در حدود ۵۰ درصد مجوز افزایش قیمت را در نهاده‌های تولیدی داده است.

عضو هیات مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن متذکر شد: مسکن یک کالای کاملا تولیدی است. نمی‌شود یک کالای تولیدی را در کشور بدون داشتن مولفه‌های خودش بیاییم اعلام کنیم که کاهش قیمت خورده است.

پورحاجت تصریح کرد: افزایش قیمت برای ماه‌های آینده کاملا مشهود است و این اعداد و ارقامی هم در خصوص مسکن رسانه‌ای شده، تحت هیچ شرایطی تایید نمی‌کند و اساسا به آنها باور هم ندارم.
https://mardomefarda.ir/vdcam6n6.49nom15kk4.html
منبع : خبر آنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین