تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۰
جالب است ۰
معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان گفت: حادثه واژگونی اتوبوس و تصادف ۲ دستگاه خودرو پراید به طور هم زمان در جاده نیشابور به سبزوار تا کنون چهار کشته و ۳۲ مصدوم بر جای گذاشته است.
واژگونی اتوبوس و تصادف دو پراید ۴ کشته و ۳۲ مصدوم برجا گذاشت
به گزارش مردم فردا،سید حمید حسینی افزود: این حادثه ساعت ۶ و ۱۹ دقیقه صبح امروز در ۶۵ کیلومتری سبزوار رخ داده است که برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس و هلیکوپتر از اورژانس ۱۱۵ نیشابور، یک آمبولانس از سبزوار و ۲ دستگاه آمبولانس از هلال احمر نیشابور به همراه خودرو فرماندهی نیشابور در محل حادثه حاضر شدند.

وی ادامه داد: تا کنون در این حادثه چهار نفر کشته و ۳۲ نفر مصدوم شده اند و بررسی ها در حال انجام است و چهار مصدوم بدحال با آمبولانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شده اند و کارشناسان اورژانس ۱۱۵ در حال رسیدگی به وضعیت سایر مصدومان هستند.

معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان های نیشابور ،فیروزه و زبرخان گفت: در مواقع بحرانی با حفظ خونسردی با شماره ۱۱۵ تماس گرفته و تا رسیدن کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی به محل، به توصیه های درمانی همکاران ارتباطات به دقت توجه و عمل کنید.

مرکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه پایگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان به ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم نیشابور می‌پردازد
https://mardomefarda.ir/vdchmznz.23nwidftt2.html
منبع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین