تاریخ انتشار :شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۲
جالب است ۰
در یک گزارش غیرمنتظره، اعلام شده که Google Domains پس از پشت سر گذاشتن تغییر و تحولات اخیر خود، رسماً به کار خود پایان خواهد داد و شرکت آمریکایی ساخت و میزبانی وب‌سایت Squarespace سرویس ثبت دامنه گوگل را در اختیار خواهد گرفت.
گوگل کسب‌ و‌ کار ثبت دامنه خود را می‌فروشد
به گزارش مردم فردا،Squarespace اعلام کرد که یک قرارداد خرید دارایی را با گوگل منعقد کرده است که با وجود آن، منابع مربوط به کسب‌و‌کار Google Domains آن را به دست خواهد آورد. منابع مذکور، شامل تقریباً 10 میلیون دامنه می‌شود که میزبان آن‌ها Google Domains است و توسط میلیون‌ها مشتری آن استفاده می‌شوند.

 


«آنتونی کاسالنا»، مدیرعامل و موسس Squarespace در بیانیه‌ای گفت: «بسیار مفتخر هستیم که برای خدمت به مشتریان کسب‌و‌کار Google Domains انتخاب شده‌ایم. دامنه‌ها بخش مهمی از زیرساخت وب محسوب می‌شوند و بخش ضروری تجربه آنلاین هر کسب‌و‌کاری هستند. ما مشتاقانه منتظر خدمت‌رسانی به این مشتریان جدید هستیم و همانطور که با استفاده از محصولات خود تاکنون به میلیون‌ها نفر خدمات ارائه کرده‌ایم، متعهد به اطمینان از یک انتقال یکپارچه هستیم.»
گوگل در بیانیه خود به مشتریانش توضیح می‌دهد: «پس از دریافت تأییدیه‌های نظارتی و نهایی شدن این معامله، مشتری Squarespace خواهید شد و دامنه شما پس از یک دوره انتقال، توسط Squarespace مدیریت می‌شود. در صورت امکان، در زمان انتقال، سرویس‌های Google Workspace مربوطه به‌طور خودکار توسط Squarespace مدیریت خواهند شد. Squarespace در صورت نیاز به هرگونه اقدام دیگری مستقیماً با شما تماس خواهد گرفت.»
 
Squarespace در درجه اول به‌عنوان یک سرویس SaaS (نرم‌افزار به عنوان یک سرویس) برای ساخت وب‌سایت شناخته می‌شود که کاربران و کسب‌و‌کارها می‌توانند با کمک آن، به‌راحتی وب‌سایت خود را ایجاد کنند. اما این شرکت کسب‌و‌کار ثبت دامنه خود را نیز دارد و خرید Google Domains حدود ده میلیون مشتری دیگر به آن اضافه خواهد کرد. دامنه‌های این شرکت بین 20 تا 70 دلار هزینه دارند.
https://mardomefarda.ir/vdcfcxdy.w6d1cagiiw.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما