تاریخ انتشار :جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۰
جالب است ۰
سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست 14 بازیکن این تیم در هفته دوم لیگ ملت‌ها 2023 در شهر روتردام هلند را اعلام کرد.
لیست نهایی تیم ملی برای هفته دوم VNL اعلام شد
به گزارش مردم فردا،لیگ ملت‌های والیبال سال 2023 در گروه مردان از 16 خرداد ماه آغاز شد تا تیم ملی والیبال ایران پنجمین حضور خود را در این رقابت‌ها تجربه کند.
هفته دوم لیگ ملت‌ها به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از 30 خرداد تا 4 تیر ماه برگزار خواهد شد که مردان والیبال ایران در روتردام با تیم‌های آلمان، ایتالیا، آمریکا و هلند روبرو خواهند شد.
بهروز عطایی فهرست نهایی تیم ملی والیبال ایران برای هفته دوم لیگ ملت‌ها را اعلام کرد که سید محمد موسوی (کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفرمنش، میثم صالحی بازیکنان اعزامی به هلند برای حضور در هفته دوم لیگ ملت‌ها هستند.
اکبر محمدی به عنوان سرپرست، بهروز عطایی (سرمربی)، علیرضا طلوع‌کیان و محمود افشاردوست (مربیان)، مصطفی کارخانه (مشاور فنی)، یاناس ویچیچ (مربی بدنساز)، پاول متئوس (مربی تمرین دهنده)، حسین خوریانی (آنالیزور) و نیما ده‌پناه (تراپیست)، کادر فنی تیم ملی ایران را در هفته دوم تشکیل می‌دهند.
ملی‌پوشان در مدت حضور در تهران دو جلسه تمرین روز پنج‌شنبه و یک جلسه تمرین امروز (جمعه 26 خرداد) برگزار کردند و بامداد شنبه 27 خرداد برای حضور در هفته دوم لیگ ملت‌ها تهران را به مقصد فرانکفورت و سپس آمستردادم ترک خواهند کرد تا از آنجا راهی شهر روتردام در 90 کیلومتری آمستردام شوند.
تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت‌های والیبال 2023 در شهر ناگویا ژاپن به ترتیب به مصاف تیم‌های ژاپن، لهستان، چین و اسلوونی رفت و با یک پیروزی، سه شکست، چهار امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه یازدهم جدول به کار خود در مسابقات هفته نخست پایان داد.
https://mardomefarda.ir/vdcaewn6.49noa15kk4.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما