تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۳
جالب است ۰
گوگل اعلام کرده که قابلیت Help Me Write در دسترس کاربران iOS و اندروید سرویس جیمیل قرار گرفته است. این قابلیت نوشتن ایمیل را بسیار راحت‌تر کرده و در واقع هوش مصنوعی به جای کاربران می‌نویسد و به ایمیل‌ها پاسخ می‌دهد. جزئیات بیشتر را در شهر سخت افزار بخوانید.
هم‌اکنون می‌توانید با استفاده از هوش مصنوعی ایمیل بزنید!
به گزارش مردم فردا،گوگل در کنفرانس I/O 2023 از قابلیت Help Me Write برای جیمیل رونمایی کرده بود تا کاربران با استفاده از هوش مصنوعی بتوانند ایمیل زده یا به ایمیل‌ها پاسخ دهند. اکنون این ویژگی در اختیار کاربران iOS و اندروید جیمیل قرار گرفته است.


البته در حال حاضر برخی کاربران منتخب به این سرویس دسترسی داشته و انتظار می‌رود تا اواخر سال جاری همه کاربران از این سرویس بهره‌مند شوند. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند از هوش مصنوعی برای نوشتن و ارسال ایمیل‌ کمک بگیرند.

در واقع کاربران یک توضیح کوتاه از هوش مصنوعی بخواهند تا جواب نامه را برایشان بنویسد. علاوه‌ بر این، اگر از متن نوشته‌شده توسط این ویژگی راضی نیستید، گوگل چندین گزینه مانند Elaborate و Shorten را برای کاربران فراهم کرده است که می‌توانند از طریق آن‌ها، متن ایمیل خود را تغییر دهند.

این ویژگی علاوه بر هوش مصنوعی، از اطلاعات ایمیل‌های قبلی نیز استفاده می‌کند تا مکاتبات کاربران با سایر افراد و شرکت‌ها بدون نیاز به هیچ ابزار دیگری، به بهترین نحو ممکن انجام شود .قابلیت Help Me Write تنها برای کاربران منتخب جیمیل که در برنامه Workspace Labs در اندروید و iOS ثبت نام کرده‌اند، قابل استفاده است و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده در اختیار سایر کاربران نیز قرار بگیرد.
https://mardomefarda.ir/vdcez78z.jh8oei9bbj.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما