تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۰
جالب است ۰
گوگل به‌ تازگی نسخه بتای سیستم‌عامل Wear OS 4 را منتشر کرده و سامسونگ هم به سرعت آن را در نسخه بتای One UI 5 Watch برای ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 4 و 5 ادغام کرده است. حالا همین بتا یکی از ویژگی‌های احتمالی Wear OS 4 را برملا کرده است: امکان تعویض گوشی هوشمند بدون نیاز به ریست فکتوری ساعت هوشمند.
سیستم‌ عامل Wear OS 4 احتمالاً تغییر گوشی بدون ریست فکتوری ساعت هوشمند را ممکن می‌کند
به گزارش مردم فردا،درحال‌حاضر اگر صاحب یک ساعت هوشمند سامسونگ با سیستم‌عامل Wear OS 3.5 و رابط کاربری One UI Watch 4.5 باشید، می‌دانید که برای تغییر گوشی‌ هوشمندتان، باید هر بار ساعت خودتان را ریست فکتوری کنید که مسلماً با یک ویژگی اجباری آزاردهنده روبه‌رو هستیم.

سیستم‌عامل Wear OS 4 نیاز به ریست فکتوری ساعت هنگام تعویض گوشی را از بین می‌برد
اگرچه در فرایند ریست فکتوری ساعت می‌توانید از تمام داده‌های خود به‌طور کامل بکاپ بگیرید، اما همین فرایند بکاپ‌گیری می‌تواند دردسرساز شود. شاید در این فرایند، برخی واچ‌فیس‌های شخص‌ ثالث از بین بروند یا اینکه نحوه چیدمان اپ‌ها در اپ دراور تغییر کند.

اما این موضوع دیگر در نسخه بتای One UI Watch 5 صادق نیست. زمانی که در این رابط کاربری بخواهید اطلاعات ساعت هوشمندتان را به یک گوشی جدید منتقل کنید، از شما پرسیده می‌شود که آیا حساب گوگل شما روی ساعت هوشمند با گوشی دوم یکسان است یا خیر. اگر یکسان باشد دیگر نیازی به ریست فکتوری ساعت نیست.
باید به این موضوع اشاره کنیم که این ویژگی روی گلکسی واچ 5 آزمایش شده است، بنابراین شاید روی نسخه خام Wear OS 4 وجود نداشته باشد.
https://mardomefarda.ir/vdceoo8z.jh8vvi9bbj.html
منبع : دیجیاتو
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما