تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵
جالب است ۰
ایران در پی جبران شکست بازی اول و تکرار اتفاق شگفت انگیز سال گذشته لیگ ملتها مقابل لهستان است.
ایران- لهستان؛ پیش به سوی جبران شکست ژاپن
به گزارش مردم فردا،تیم ملی والیبال ایران شروع ناامیدکننده‌ای را در رقابت‌های لیگ ملتها تجربه کرد؛ جایی که شاگردان بهروز عطایی در سه ست متوالی کار را به حریف سنتی خود در آسیا یعنی ژاپن واگذار کردند.
ملی‌پوشان والیبال ایران بعد از یک روز ریکاوری امروز دومین بازی خود را در لیگ ملتها انجام خواهند داد و به مصاف تیم اول دنیا در رنکینگ یعنی لهستان می‌روند. همواره بازی‌های ایران و لهستان از جذابیت ویژه‌ای برخوردار بوده و قطعا مسابقه امروز نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
ملی‌پوشان والیبال ایران امروز به دنبال جبران شکست قبلی مقابل ژاپن هستند. با این حال آنها کار بسیار دشواری پیش رو خواهند داشت چرا که لهستان همواره یکی از قدرت‌های برتر والیبال دنیا بوده و امسال نیز آنها یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ ملتها هستند. البته عملکرد سال گذشته ایران مقابل این تیم ما را به پیروزی برابر آنها امیدوار می‌کند؛ جایی که شاگردان عطایی سال گذشته در دور مقدماتی حریف خود را شکست دادند و حتی در مرحله حذفی نیز تا آستانه پیروزی و صعود به نیمه نهایی پیش رفتند اما این اتفاق رخ نداد.
*لیست لهستان:
پاسورها: گریگوژ لوماژ، یان فیرلی
سرعتی‌زن‌ها: متئوش بینیک،  اوربانوویچ، کارول کلوز و پوربا
پشت‌خط‌زن‌ها: بوترین و داوید دولسکی
قدرتی‌زن‌ها: یاکوب ژیمانسکی، کمیل سمینیوک، آرتور شالپوک و ساویسکی
لیبروها: کمیل ژیمورا، هاوریلوک
*لیست تیم ملی والیبال ایران
سید محمد موسوی (کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفرمنش، محمد جواد معنوی‌نژاد
پوشش زنده خبری
18 خرداد 1402 ساعت 11:29*بهروز عطایی، سرمربی ایران با تلاش کادر پزشکی به دیدار لهستان رسید.

18 خرداد 1402 ساعت 11:13*تیم ملی والیبال ایران برای دیدار با لهستان عازم‌ گایشی‌هال شد.
https://mardomefarda.ir/vdcb89b8.rhbwfpiuur.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما