تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
در روز ششم مسابقات جهانی تکواندو در باکو، هر دو نماینده ایران اولین مبارزه خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
طلسم دختران تکواندوی ایران در باکو شکست
به گزارش مردم فردا،در ادامه بیست و ششمین دوره رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان که در سالن 25000 نفری «کریستال» شهر باکو به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان جریان دارد، امروز مبارزات اوزان 62- کیلوگرم بانوان و 74- کیلوگرم مردان برگزار خواهد شد و «سیده نرگس میرنوراللهی» و «میرهاشم حسینی» نمایندگان تیم ملی تکواندو ایران هستند.
در وزن 62- کیلوگرم که 54 تکواندوکار حضور دارند، سیده نرگس میرنوراللهی ابتدا با «مالسا مونتریو» از پرتغال رو به رو شد و توانست بعد از شکست در راند اول با قدرت در دو راند بعدی از سد این حریف عبور کند تا بالاخره اولین برد در کارنامه دختران تکواندوکار ایران در مسابقات جهانی ثبت شود. مریمی خلال از مراکش حریف بعدی میرنواللهی بود که بازهم این دختر ایرانی با قدرت توانست حریف خود را از پیش رو برداشته و به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود کند. 
همچنین میرهاشم حسینی در وزن 74- کیلوگرم در دیدار نخست خود «روسلان ماکاروف» از قرقیزستان را پیش رو داشت که بعد از غافلگیر شدن در راند اول، در دو راند بعدی با اختلاف زیاد حریف قرقیزستانی خود را شکست داد و به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرد. 
جیلن لالون از هائیتی حریف بعدی میرهاشم حسینی به عنوان یکی از امیدهای اصلی تکواندوی ایران برای کسب مدال طلای جهان است که به نظر نمی رسد سد محکمی مقابل تکواندوکار باتجربه ایرانی باشد.
https://mardomefarda.ir/vdccx4qs.2bq4e8laa2.html
منبع : ورزش3
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما