تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۵
جالب است ۰
با اعلام نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال، ۳۵ هزار بلیت برای فینال جام حذفی به فروش می‌رسد.
۳۵هزار بلیت برای فینال جام حذفی
به گزارش مردم فردا،منصور قنبرزاده در مورد برگزاری جلسه هماهنگی دربی ۱۰۱، گفت: با توجه به اینکه این دربی در جام حذفی است و با فاصله کمی از مسابقات لیگ برتر برگزار می‌شود، سعی کردیم تمام ملاحظات و مسائل مرتبط با برگزاری مسابقه، تسهیلات برای مردمی که می‌آیند، ایجاد نظم و انضباط را در نظر بگیریم. تمام ذی‌ربطان برگزاری چه درون سازمانی که فدراسیون و سازمان لیگ هستند و چه برون سازمانی تشریف داشتند و جمع بندی‌های خوبی داشتیم.
وی در مورد بحث بلیت فروشی این دیدار گفت: برای بلیت فروشی سازمان لیگ ورود ندارد. برای این بازی هم تمهیداتی به عمل آمده، تعیین میزان ظرفیت در صلاحیت سازمان لیگ نیست. در صلاحیت ورزشگاه آزادی است. من شنیدم حدود ۳۵ هزار بلیت قرار شده به فروش برسد.
قنبرزاده در خصوص فک پلمپ طبقه دوم ورزشگاه آزادی، گفت: این را هم شنیدم ولی این مسائل در صلاحیت مدیر ورزشگاه آزادی است که ظاهرا اطلاع رسانی کرده‌اند. در مورد بلیت فروشی نهادهای ذیربط هم هستند و همه مسائل را می‌سنجند. آنچه که فعلا گفتند حدود ۳۵ هزار بلیت است. شاید تمهیداتی در نظر بگیرند که ظرفیت را بالاتر ببرند ولی فعلا چیزی که ابلاغ شده حدود ۳۵ هزار است.
https://mardomefarda.ir/vdci3yaz.t1av52bcct.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما