تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۰۰
جالب است ۰
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دنبال آن است جشن قهرمانی مناسبی را با حضور هواداران، پیشکسوتان و مجموعه تیمی پرسپولیس تدارک ببیند.
زمان جشن قهرمانی پرسپولیس با هواداران مشخص نیست
به گزارش مردم فردا،طبق روال سال های گذشته، باشگاه پرسپولیس در تدارک برگزاری جشن قهرمانی است. جشنی که در آن گروه های منتخب هواداری به همراه پیشکسوتان و البته یحیی گل محمدی و شاگردانش حضور خواهند داشت.
اما واقعیت این است تا این لحظه زمان دقیقی برای برگزاری این گردهمایی مشخص نشده است. در جریان بودن بازی های حذفی مهم ترین دلیل این ابهام است. به هرحال پرسپولیس در آستانه بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل هوادار قرار دارد و هنوز مشخص نیست از این مرحله به سلامت عبور کرده و راهی فینال شده یا حذف می شود.
جالب اینجاست در صورت حذف پرسپولیس از جام حذفی و پایان فصل فوتبالی سرخ ها نیز هماهنگی با بازیکنان برای برگزاری جشن کار چندان آسانی نیست چرا که مربیان و بازیکنان داخلی و خارجی پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن یک فصل سنگین فوتبالی، بلافاصله بار سفر بسته و راهی مسافرت های داخلی و خارجی می شوند. همین موضوع باعث می شود تعیین زمان برگزاری جشن قهرمانی سرخ پوشان تا این لحظه امکان ناپذیر باشد.
خبرهای دریافتی حاکی از آن است درویش قرار است در این خصوص هماهنگی آخر را با یحیی گل محمدی پس از بازی با هوادار انجام داده تا یک روز مشخص برای برگزاری دروهمی باشگاه پرسپولیس مشخص و اعلام شود.
https://mardomefarda.ir/vdchz-nz.23n6idftt2.html
منبع : طرفداری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما