تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۷
جالب است ۰
یک افسر پلیس در یک حادثه تیراندازی به سمت دانش‌آموزان مدرسه پاکستان آتش گشود و یک دانش‌آموز کشته شد و 6 نفر دیگر زخمی شدند.
تیراندازی در یکی از مدارس پاکستان؛ یک نفر کشته و 6 نفر زخمی شدند
به گزارش مردم فردا،در یک حادثه تیراندازی، یک نیروی پلیس به طور تصادفی به سمت مدرسه‌ای در دره سوات در پاکستان تیراندازی کرد که در نتیجه آن یک دانش‌آموز جان خود را از دست داد و ۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

طبق گزارش رسانه‌های محلی پاکستان، پلیس پاکستان می‌گوید که نیروی امنیتی که برای تأمین امنیت در مدرسه دولتی در منطقه «سانگوتا» سوات مستقر شده بود، به طور تصادفی شروع به تیراندازی کرده است.


«معمر ایلام خان» افسر پلیسی که به سمت دانش‌آموزان تیراندازی کرده، بازداشت شده است و تحقیقات بیشتر در این رابطه در جریان است.

پس از وقوع این حادثه، وحشت در محوطه مدرسه باعث هرج و مرج شد و طبق جزئیات این حادثه، دانش‌آموزان زخمی بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند و وضعیت جسمانی آن‌ها به ثبات رسیده است.

در همین حال، مظنون در محل حادثه دستگیر شد و پس از آن مقام پلیس منطقه (PDSH)، وضعیت روانی مظنون را ناپایدار اعلام کرد و گفت که تحقیقات بیشتر ادامه دارد. پلیس پاکستان متعهد شده است که افسر پلیسی که به سمت دانش‌آموزان تیراندازی کرده را برای این اقدام مجازات کند.

گزارش‌های رسانه‌های پاکستان همچنین نشان می‌دهد که سال گذشته در روستای «گلی باغ» در ولسوالی سوات خیبر پختونخوا بر اثر حمله افراد مسلح ناشناس، یک راننده ون مدرسه کشته و دو دانش آموز زخمی شدند.
https://mardomefarda.ir/vdcfytdy.w6dcyagiiw.html
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین