تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۰
جالب است ۰
نگرانی موجود بابت از دست رفتن حضور در بازی‌های آسیایی با تاخیر ایجادشده در انتخاب سرمربی تیم امید از بین رفت.
لیست تیم امید بدون سرمربی به چین ارسال شد!
به گزارش مردم فردا،تاخیر طولانی ایجادشده در انتخاب و معرفی سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران، یک نگرانی بزرگ را ایجاد کرده بود؛ اینکه تیم امید ایران از مسابقات آسیایی هانگژو کنار برود. حالا اما مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال با اقدامی خاص مانع از این امر شده‌اند.
بر اساس اعلام ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو، کشورهای مختلف باید اسامی اعضای تیم فوتبال خود را تا روز 27 اردیبهشت ارسال می‌کردند. با توجه به اینکه تیم امید ایران هنوز سرمربی جدید خود را نمی‌شناسد و ظاهرا تا روزهای بعد نیز خبر جدیدی در این خصوص نخواهد بود، نگرانی‌هایی درباره حذف از بازی‌های آسیایی وجود داشت.
در این خصوص کمیته ملی المپیک بارها هشدار داد و در نهایت حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، دستور داد تیم فوتبال زیر 23 ساله‌های ایران در هر شرایطی در هانگژو حاضر باشد.
از این رو با توجه به ددلاین موجود برای ارسال اسامی اعضای تیم امید، کمیته ملی المپیک با همکاری فدراسیون فوتبال مجبور شد بدون انتخاب سرمربی لیستی 50 نفره از بازیکنان را تشکیل بدهد و به ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی بفرستد.
فدراسیون فوتبال اسامی 50 بازیکن دارای شرایط بازی در تیم امید را به کمیته المپیک داده و آنها به ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو ارسال کرده‌اند. این مساله به منزله حضور قطعی تیم امید ایران در بازی‌های آسیایی است.
بر اساس اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال، لیست بازیکنان تیم امید در بازی‌های آسیایی قابل تغییر است و اگر سرمربی جدید زیر 23 ساله‌ها تصمیم به دعوت از بازیکنانی بگیرد که در لیست 50 نفره نباشند،‌ مشکلی برای جایگزینی نیست و در آینده این اتفاق خواهد افتاد.
این در حالی است که هنوز اسامی اعضای کادراجرایی و فنی تیم امید نیز به ستاد برگزاری مسابقات ارسال نشده و ارسال اسامی اولیه فقط به منزله درخواست برای حضور تیم فوتبال ایران (زیر 23 سال) در هانگژو است.
https://mardomefarda.ir/vdcbwsb8.rhbwgpiuur.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما