تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۰
جالب است ۰
با وجود تغییرات مینیمال در طراحی اپل باز هم قادر است به لطف طرفداران وفادار برند خود، فروش خوبی را برای گوشی‌های آیفون به ثبت برساند. طبق گزارش‌ها، قرار است قیمت سری آیفون 15 پرو نیز افزایش پیدا کند تا خرید این سری برای بسیاری از دسترس خارج شود.
قیمت آیفون 15 پرو از همین حالا مشخص شد؛ فکر خریدش را هم نکنید!
به گزارش مردم فردا،گزارش‌های جدید از افزایش قیمت قابل توجه گوشی های سری آیفون 15 پرو خبر می‌دهند. یک اکانت در شبکه اجتماعی چینی ویبو این خبر را منتشر و دلیل آن را تلاش اپل برای افزایش فاصله قیمتی میان آیفون 15 پرو و آیفون 15 پلاس دانسته است. این استراتژی می‌تواند فروش سری پلاس را نیز بهبود بخشد. 

باید به این نکته اشاره کنیم که گوشی‌های آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس با قیمت آغازین 999 و 1099 دلار عرضه می‌شوند و هرگونه افزایش قیمت، می‌تواند به معنی عبور گوشی‌های سری پرو از مرز 1000 دلار برای اولین بار باشد. 


افزایش قیمت سری آیفون 15 پرو
وبسایت macrumors به افزوده شدن قابلیت‌های مخصوص سری پرو مانند Dynamic Island و دوربین 48 مگاپیکسلی به آیفون 15 پرو اشاره کرده است. به نظر می‌رسد اپل دوست دارد با توجه به این قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که طراحی دستگاه را نیز تحت تاثیر قرار داده‌اند، فاصله بیشتری بین قیمت محصولات پرو و غیر پرو در نظر بگیرد.

سال گذشته و عرضه سری آیفون 14، اپل نتوانست تعداد زیادی از کاربران را به خرید گوشی آیفون 14 پلاس 899 دلاری قانع نماید. بسیاری از کارشناسان، دلیل این امر را فاصله تنها 100 دلاری آن با آیفون 14 پرو دانسته‌اند. افزایش قیمت می‌تواند بخشی از استراتژی اپل برای بهبود فروش مدل‌های غیر پرو آیفون 15 باشد.

این افزایش قیمت توسط کارنشاسان و تحلیگران مالی و فناوری بسیاری تایید شده است. در نظر داشته باشید سال گذشته نیز شایعات زیادی در مورد افزایش قیمت آیفون 14 منتشر شده بود که هیچکدام به واقعیت نزدیک نشدند.



اپل در خارج از کشور آمریکا قیمت محصولات خود را معمولاً به دلیل تغییر در نرخ برابری ارز افزایش می‌دهد. با این وجود از شش سال گذشته تاکنون، قیمت آیفون‌های جدید در کشور آمریکا ثابت مانده و کوپرتینویی‌ها شاید مجبور باشند برای حفظ حاشیه سود خود از این رکورد دست بکشند.

هنوز معلوم نیست افزایش قیمت احتمالی روی سری آیفون 15 غیر پرو نیز اعمال خواهد شد یا خیر. در حال حاضر، قیمت آیفون 14 و آیفون 14 پلاس به ترتیب از 799 و 899 دلار آغاز می‌شود. انتظار داریم اپل در پاییز امسال از گوشی‌های آیفون 15 با ویژگی‌های جدیدی مانند USB-C رونمایی کند.
https://mardomefarda.ir/vdcg3t9q.ak9774prra.html
منبع : شهر سخت افزار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین