تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۰
جالب است ۰
لیگ هجدهم هندبال زنان ایران به نقطه پایانی نزدیک شده است.
کاپیتان به دنبال تداوم قهرمانی
به گزارش مردم فردا،شکست به معنای سقوط به جایگاهی است که با وجود کسب عنوان نایب قهرمانی، افسوس و اشک های فراوانی برای تیم دوم لیگ برتر پس از شنیدن سوت پایان به بار خواهد آورد. در دومین فینال از دیدارهای دوگانه پایانی لیگ برتر هندبال زنان هجدهم زنان تیم های سنگ آهن بافق و شهید شاملی کازرون در حالی به مصاف هم خواهند رفت که در نخستین نبرد، این سنگ آهن بود که توانست با اختلاف هشت گل از سد کازرون بگذرد.
در یک سوی میدان شاگردان سیده مریم فخری با فراغ بال و دلخوش به پیروزی با نتیجه 36 بر 28 در فینال اول، کار راحت تری برای شکار جام قهرمانی دارند.
دختران بافق با اعتماد به نفسی بالا که به واسطه ملی پوشان متعدد و نظم تیمی پدید آمده است برای پیروزی به میدان می روند و به نظر می رسد کاپیتان مینا وطن پرست برای در آغوش کشیدن کاپ قهرمانی بیش از گذشته بی تابی می کند.
تقریبا در در یک دهه گذشته در اکثریت قریب به اتفاق قهرمانی ها در لیگ برتر زنان ایران، وطن پرست کاپیتان تیم قهرمان بوده یا یکی از ستون های اصلی تیم قهرمان بوده است و این موضوع می تواند انگیزه مضاعفی برای کاپیتان تیم ملی هندبال ایران و باشگاه سنگ آهن بافق باشد تا زنجیره قهرمانی ها گسسته نشود.
در آن سوی میدان جبران اختلاف هشت گل در دیدار دوم برای شاگردان خدیجه قانع، حکم مرگ و زندگی دارد.
یاران کاپیتان زینب بذرافکن تنها در یک صورت می توانند بانگ  شادی برای عنوان قهرمانی سر دهند که با اختلاف 9 گل یا بیشتر در دیدار روز شنبه، سنگ آهن را ذوب کنند.
کاپیتان بذرافکن که در سال های اخیر همواره با درخشش خود در درون دروازه پیام آور شادی برای تیم ملی و تیم های باشگاهی بوده، مصمم است خاطره درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا در پاییز 1400 در کشور اردن را برای دنبال کنندگان هندبال زنان ایران زنده کند؛ جایی که او توانست تاثیر ملموسی بر نخستین صعود به مسابقات جهانی زنان ایران داشته باشد.
برای شهید شاملی به عنوان تیمی که بخش عمده ای از بازیکنان شاغل در آن عضو تیم های ملی رده های سنی مختلف بوده یا هستند، پیروزی دور از دسترس نخواهد بود و همین نکته باعث خواهد شد تماشاگران این دیدار بتوانند اوج هیجان و حساسیت را نظاره گر باشند.
https://mardomefarda.ir/vdceoe8z.jh8vxi9bbj.html
منبع : طرفداری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما