تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۰
جالب است ۰
سازمان هواشناسی کشور براساس‌ تحلیل‌ آخرین‌ نقشه‌های پیش‌یابی‌ هواشناسی‌ اعلام کرد که در نیمه‌ شمالی‌ آذربایجان غربی‌ و آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌، سواحل‌ دریای خزر، خراسان شمالی‌ و برخی‌ مناطق‌ خراسان رضوی و خراسان جنوبی‌ رگبار باران گاهی‌ رعدوبرق‌ و وزش‌ باد پیش‌بینی‌ می‌شود.
امروز، رگبار باران و رعد و برق در ۹ استان
به گزارش مردم فردا،همچنین‌ در برخی‌ نقاط‌ دامنه‌های جنوبی‌ البرز ابرناکی‌، وزش‌ باد شدید و رگبار پراکنده رخ‌ می‌دهد. در شمال آذربایجان شرقی‌ و اردبیل‌ و همچنین گیلان بارش‌ شدت‌ خواهد داشت‌.

پنجشنبه‌ بارش‌ در سواحل‌ دریای خزر، خراسان شمالی‌ و شمال خراسان رضوی ادامه‌ خواهد داشت‌ و در مناطق‌ شمال غرب‌ بارش‌ پراکنده رخ‌ خواهد داد.


جمعه‌ در مناطقی‌ از خراسان رضوی و خراسان جنوبی‌ وزش‌ باد شدید، ابرناکی‌، گاهی‌ رگبار پراکنده و رعدوبرق‌ پیش‌بینی‌ می‌شود و در نوار غربی‌ کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش‌ نسبی‌ دما حاکم‌ می‌شود.

شنبه‌ و یکشنبه‌ در غالب‌ مناطق‌ کشور آسمان صاف‌ و آرام مستقر می‌شود و در نیمه‌ غربی‌ کشور افزایش‌ نسبی‌ دما رخ‌ می‌دهد. در ضمن‌، ساعات‌ بعدازظهر در برخی‌ نقاط‌ آذربایجان غربی‌ و آذربایجان شرقی‌ وزش‌ باد و بارش‌ پراکنده انتظار می‌رود.

لازم ذکر است‌ طی‌ ۲ روز آینده در برخی‌ مناطق‌ شمال غرب‌، دامنه‌های جنوبی‌ البرز، شمال شرق‌ و همچنین‌ در غرب‌ و جنوب‌ غرب‌ و جنوب‌ فارس‌ و هرمزگان وزش‌ باد نسبتا شدید، گاهی‌ همراه با خیزش‌ گردوخاک‌ انتظار می‌رود و دریای خزر و خلیج‌ فارس‌ مواجند.
https://mardomefarda.ir/vdchvinz.23n6qdftt2.html
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین