تاریخ انتشار :جمعه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰
جالب است ۰
تمرین شب گذشته فولادی‌ها با حضور ۷ بازیکن منتخب تیم امید و جوانان برگزار شد.
فرصت ویژه منصوریان به استعدادها، شروع شد
به گزارش مردم فردا،شاگردان علیرضا منصوریان پس از دو برد در آغاز سال جدید، یک نمایش دلپذیر در سیرجان و گل دراماتیک الکس آلگریا در ثانیه پایانی، در نهایت با یک امتیاز به اهواز بازگشتند.
تمرینات فولادی‌ها برای دیدار بعدی خود برابر نفت مسجدسلیمان در اهواز دنبال می‌شود تا آن‌ها که با تغییرات اخیر انگیزه بالایی برای ادامه مسابقات دارند، برای رسیدن به رده‌های بالاتر جدول تلاش کنند.
با این حال علیرضا منصوریان سرمربی فولاد تصمیم جدیدی را برای محصولات آکادمی اتخاذ کرده و قصد دارد تا پایان لیگ ۳۵ بازیکن منتخب آکادمی (۲۱ بازیکن امید و جوانان- ۱۴ بازیکن نونهالان و نوجوانان) را در ۵ نوبت (هر نوبت ۷ بازیکن) به تمرینات فرا خوانده تا عملکردشان را از نزدیک زیر نظر بگیرد و فرصت کافی به بازیکنان برای درخشش و حضور در لیست فصل بعد تیم بدهد.

شب گذشته ۷ بازیکن منتخب از تیم‌های امید و جوانان در تمرینات حضور یافتند و علیرضا منصوریان با وسواس خاصی عملکردشان را نظاره‌گر شد و قطعا این فرصت ویژه‌ای خواهد بود تا در فصل بعدی استعدادهای خوزستانی بیشتری توسط فولاد در لیگ برتر استفاده شوند.
گفتنی است فولادی‌ها روز دوشنبه هفته آتی در ورزشگاه خانگی به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهند رفت. قضاوت این دیدار را حسین زیاری بر عهده خواهد داشت.
https://mardomefarda.ir/vdcex78z.jh8vxi9bbj.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما