تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۰
جالب است ۰
جلد امروز روزنامه الریاضیه به کودتای رونالدو و همبازیان علیه سرمربی اختصاص دارد که «باعث سرنگونی رودی گارسیا» می‌شود: «مدیریت باشگاه علاقه رونالدو به سبک بازی تهاجمی متناسب با توانایی‌های بازیکنان را در دستور کار خود قرار می‌دهد.»
نقش رونالدو در اخراج سرمربی النصر
به گزارش مردم فردا،اخراج سرمربی فرانسوی پس از تساوی صفر صفر مقابل الفیحا انجام می‌شود. البته نکته مهم این است که در ابتدا برکناری گارسیا در برنامه مدیران باشگاه قرار نداشت اما بعد از جنجال‌های پیش آمده، حالا آنها در این مورد به اجماع رسیده‌اند.
ماجرا به تمرین بعد از بازی برمی‌گردد که او با جملاتی آتشین بازیکنان تیمش را خطاب داد و آنها را «فوتبالیست‌های معمولی» خواند که باید در تیم ذخیره قرار بگیرند. این جملات پر خشم و کنایه باعث شد تا سایر بازیکنان هم با کریستیانو رونالدو به دیدگاه مشترکی برسند. 
سرمربی، بازیکنان را مسئول از دست دادن دو امتیاز در رقابت های قهرمانی لیگ دانست و عبدالرحمن قریب وینگر این تیم را به تمسخر گرفت و او را «پادشاه دروغین جده» توصیف کرد و به او گفت: «تو کی هستی که از تعویض در مسابقه شکایت کنی؟ من در خیلی از مسابقات در حالی که یک بازیکن معمولی بودی تو را فیکس کردم اما از امروز از نظر من دیگر در تیم نیستی.»

 
ماجرا به اعتراض قریب پس از تعویض در دقیقه ۶۸ برمی‌گردد و جایی که او حتی حاضر نشد با اعضای تیم دست بدهد.
مربی پس از پایان جلسه خود با انتقادی عجیب سخنان خود را متوجه سلطان الغنام مدافع کناری خود کرد و به او اتهام عدم اجرای دستورالعمل های فنی را زد و گفت که از این تمرین رفتارهای در خور شایستگی‌اش را خواهد دید.
وقتی روسای باشگاه از اتفاقات مطلع شدند، در همان روز با تعدادی از بازیکنان ملاقات کردند. بازیکنان به آن‌ها گفتند که «فضای تیم گارسیا سالم یا مناسب نیست.» آنها برخورد او با برخی از اعضای تیم را «بد» توصیف کردند و همچنین سبک فنی او را زیر سوال بردند و موافقت کردند که زردها تحت رهبری او سبک مشخصی در زمین ندارند.
به این ترتیب و آنطور که الریاضیه نوشته، روز گذشته مدیران باشگاه با برکناری سرمربی فرانسوی، دینکو یلیسیچ کروات را به عنوان سرمربی موقت منصوب کردند؛ این شاید نخستین پروژه موفقیت‌آمیز رونالدو برای نمایش قدرت بوده است
https://mardomefarda.ir/vdca0an6.49n0a15kk4.html
منبع : ورزش3
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما