تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۲۴
جالب است ۰
منابع مطلع می‌گویند رئیس جمهور سابق آمریکا روز پنجشنبه به شهر نیویورک می‌رود تا برای دومین بار در جریان پرونده کلاهبرداری مدنی در دادگاه حاضر شود.
ترامپ دوباره به دادگاه نیویورک می‌رود؛ این‌بار در پرونده کلاهبرداری
به گزارش مردم فردا، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا که هفته گذشته در جریان پرونده پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن در دادگاه منهتن حاضر شده بود، بار دیگر باید به محکمه نیویورک برود.

منابع آگاه به شبکه «ای‌بی‌سی نیوز» گفتند که ترامپ روز پنجشنبه به شهر نیویورک می‌رود تا برای دومین بار در جریان پرونده کلاهبرداری مدنی و شکایت ۲۵۰ میلیون دلاری «لتیشیا جیمز» دادستان کل نیویورک، در دادگاه حاضر شود.


ترامپ پیش از این در ماه آگوست به دفتر دادستانی نیویورک احضار شده و برای چند ساعت مورد مؤاخذه قرار گرفت. پس از آن بود که جیمز از ترامپ، فرزندان بزرگش و شرکتش به اتهام افزایش متقلبانه ارزش سبد املاک و دارایی خالص او شکایت کرد. (جزئیات بیشتر)

به نوشته وبگاه «ای‌بی‌سی نیوز»، انتظار می‌رود ترامپ روز پنجشنبه در دفتر جیمز حاضر شود تا به سوالات دوباره در جریان این پرونده کلاهبرداری پاسخ دهد.

رئیس جمهور سابق آمریکا که با پرونده دردسرساز حق‌السکوت نیز مواجه است، درپی به‌تاخیر انداختن شروع محاکمه در این پرونده کلاهبرداری بود اما قاضی گفته است که فارغ از هر اتفاقی که رخ دهد، شروع محاکمه از ماه اکتبر قطعی است.

ترامپ در جلسه ماه آگوست، با استناد به متمم پنجم قانون اساسی مبنی بر حق برای سکوت در برابر اتهامات کیفری، از پاسخ دادن به سوالات خودداری کرده بود.

وی در آن زمان بعد از جلسه شش ساعته در دفتر دادستانی نیویورک، هرگونه تخطی از  قانون را رد کرد و تلاش نمود تا تحقیقات جیمز را به عنوان بخشی از انتقام طولانی‌مدت دموکرات‌ها علیه او و دیگران از جمله رسانه‌های خبری نشان دهد.
https://mardomefarda.ir/vdcawan6.49n0m15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین